K
Kobold
Gast
Ik heb volgende week weer een pompoenenfeest waar ik voor uitgenodigd ben met m'n vreterij...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kobold zei:Ik heb volgende week weer een pompoenenfeest waar ik voor uitgenodigd ben met m'n vreterij...
dan ben je er weer aardig druk mee
noskos zei:Ik ben benieuwd! Inderdaad niet zo'n donkere bark. Heb je eigenlijk nog rookhout toegevoegd?!?
Mike v R zei:Dat is een goede reden om het gouw weer te maken.
Martijn zei:Ik zie dat je snel klaar was Leo, is ie lekker? Wat voor briketten heb je gebruikt? Ik gebruikte Bonfire kokosbriketten en heb met de eerste lading 16 uur gedaan, en toen voor de zekerheid bijgevuld, niet omdat het nodig was. Jij moest vrij snel weer dacht ik te lezen. Eet smakelijk voor straks!
Nosmo zei:Ziet er nu al lekker uit, laat je straks ook nog foto's zien van (na) het pullen?
Toch vreemd dat je al zo snel moest bijvullen. Ik gooi m'n halve rooster zo vol mogelijk met koude briketten en dan zo'n 15 brandende erop, dat is genoeg voor de hele nacht.
Jammer dat je geen rookhout gebruikt hebt, maar nu heb je wel een goede reden om het zo snel mogelijk weer een keer te doen.