Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rijo zei:mensen, bedankt voor de felicitaties. Ik ga zeker vaker een PP maken.
Wat ik trouwens nog best wel lastig vond was de temperatuur stabiel houden. toch eens kijken hoe ik die beter kan controleren.
Ik begin met 6 of 7 brandende briketten en die voeg ik toe aan mijn koude briketten in de OTP. Na het 1e keer bijvullen begonnen de problemen. Volgende keer misschien wat minder bijvullen
Bedoel je hiermee dat koude kolen op hete kolen meer hitte geven dan andersom (hete kolen op koude)? Want ik probeer eventjes te verzinnen voor mezelf waarom dat dan zoveel extra hitte zou geven. Het enige wat ik me erbij voor kan stellen is dat de bovenkant van de kolen heter is dan de onderkant (warme lucht stijgt op), maar dat verschil kan nooit zo groot zijn lijkt me...Leo zei:als je koude briketten op de hete goot gaat ie alleen maar meer gloeien en heter worden.
Rocker zei:Bedoel je hiermee dat koude kolen op hete kolen meer hitte geven dan andersom (hete kolen op koude)? Want ik probeer eventjes te verzinnen voor mezelf waarom dat dan zoveel extra hitte zou geven. Het enige wat ik me erbij voor kan stellen is dat de bovenkant van de kolen heter is dan de onderkant (warme lucht stijgt op), maar dat verschil kan nooit zo groot zijn lijkt me...Leo zei:als je koude briketten op de hete goot gaat ie alleen maar meer gloeien en heter worden.