Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ReneR zei:Kijk uit Camiel, het werkt verslavend.....
El Fumarole zei:Zeg, had ik eigenlijk al gezegd dat het er pico uitzag? Nee? Sorry dan, want het ziet er pico uit!
Met name ook die grote fles Chouffe ;D. Ken je de N'Ice? Die komt er straks ook weer aan, volgens mij brouwen ze die vanaf oktober tot ergens in de winter. Da's ??n van mijn (vele ) favorieten, naast de gulden Carolus en Chimay bleu.
Net trouwens even je blog zitten doorbladeren: whiskey, lekker eten, Pearl Jam....h?, da's ook MIJN lijst!
Ik zie wel dat je van steviger whisky's houdt dan ik. Lagavulin is ook ??n van mijn favorieten, maar Laphroaig....m?n...da's een krachtig sappie!
camiel zei:El Fumarole zei:Net trouwens even je blog zitten doorbladeren: whiskey, lekker eten, Pearl Jam....h?, da's ook MIJN lijst!
Ik zie wel dat je van steviger whisky's houdt dan ik. Lagavulin is ook ??n van mijn favorieten, maar Laphroaig....m?n...da's een krachtig sappie!
Dank je voor jouw reactie, idd Chouffe is wel 1 van mijn biertjes en laat die N'Ice maar komen! Uit de Chouffeserie kan ik de Houblon Chouffe ook erg waarderen.
Ton van der Sluijs zei:Hey Camiel. mooi wark! Ik ben net nieuw hier en smoke pas voor de zesde keer en een pulled pork staat hoog op mijn "list of adventures". gefeliciteerd man!
groetjes Ton