Mike v R zei:Wat was jou dome temperatuur eigenlijk.
Eigenlijk altijd 120- 125?C. Dat is wel het handige van de Kamado geweest. Alleen toen er hout snippers bijkwamen sprong hij door naar 150?C.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mike v R zei:Wat was jou dome temperatuur eigenlijk.
Olaf zei:Smakelijk!
structor zei:Ik zou doen wat Mike zegt, pak de wedstrijd methode. Je hebt ook een van de belangrijkste regels van het bbq-en ontdekt (maar wellicht nog niet herkend). Het is klaar als het klaar is...
Mijn 1e PP duurde 19 uur...
ReneR zei:(was gisteren zo druk dat ik je berichtje pas laat, veel te laat, zag...)
structor zei:ReneR zei:(was gisteren zo druk dat ik je berichtje pas laat, veel te laat, zag...)
Ik denk dat meer mensen hier last van hadden
ReneR zei:structor zei:ReneR zei:(was gisteren zo druk dat ik je berichtje pas laat, veel te laat, zag...)
Ja, er zijn nogal wat evenementen aan de gang....
Maar ook al is het resultaat niet helemaal bevredigend, hoor ik volgens mij toch ergens heel ver weg een KNOR zachtjes knorren....
SteenErts zei:ReneR zei:structor zei:ReneR zei:(was gisteren zo druk dat ik je berichtje pas laat, veel te laat, zag...)
Ja, er zijn nogal wat evenementen aan de gang....
Maar ook al is het resultaat niet helemaal bevredigend, hoor ik volgens mij toch ergens heel ver weg een KNOR zachtjes knorren....
Thnx voor de lobby
structor zei:Je wilt hem niet eerst goed maken?
Nou ja vooruit dan maar Congrats met je knorrie enne nu verwachten we wel een mooie foto repo van je tweede run!
Maccie zei:Mooie run en gefeliciteerd met je knor