Beef en Steak

Mijn eerste PP

Het ziet er niet alleen lekker uit, het was ook erg lekker. ;)

Dat was dus een welverdiend knorretje!

 
Prima gedaan !
 
Petje af, hij ziet er top uit!
 
Nou, jij mag trots zijn op jezelf Dame! Heel goed gedaan, en hiep hiep met je knor en de Grote Drie. Wie had dat kunnen denken? Super!
 
dat is je heel goed afgegaan Sandra, ziet er prachtig uit.
Gefeliciteerd met je knor en welkom bij de G3
 
ha die Sandra, dat is een tip-top prestatie, zie er perfect uit en zo te lezen smaakt het ook goed.....gefeliciteerd met je knorretje en nu dus met de big three!
Welkom bij de club (ben zelf ook pas paar dagen lid.. :))
 
Nog even iets recht zetten, het is niet volgens mijn recept, het is wel het recept wat ik ook gebruik.

De gebruikte rub is mijn recept (Nosmo's Secret PP Rub ;) ), de gebruikte glaze , eindsaus de methode is grotendeels volgens het recept van de wedstrijd PP van de Sea Side Smokers, zoals Noskos die hier op het forum gepost heeft. Ere wie ere toekomt.
 
dit siert je Piet  ;)
 
Ziet er top uit gefeliciteerd!
 
Nosmo zei:
Nog even iets recht zetten, het is niet volgens mijn recept, het is wel het recept wat ik ook gebruik.

De gebruikte rub is mijn recept (Nosmo's Secret PP Rub ;) ), de gebruikte glaze , eindsaus de methode is grotendeels volgens het recept van de wedstrijd PP van de Sea Side Smokers, zoals Noskos die hier op het forum gepost heeft. Ere wie ere toekomt.

Dit wist ik dus niet, heb het zo van de server getrokken.
Vandaar dat het Piet zijn recept was.
Mijn excuses aan Dennis en de Sea Side Smokers.
 
structor zei:
Waar heb je het recept van die rub gepost Piet :D

Die staat op //NAS1/documenten/recepten ,Emiel! ;)
 
Sandra, beter goed gejat dan slecht verzonnen is mijn motto.
 
als je even je ip adres geeft Piet, resp. username en password en een poortje open zet dan gaat het mogelijk helemaal goed komen....(ik heb hier ook een NAS, Synology 212+, erg handig....)
 
Gefeliciteerd met je koei! Ik lust vast wel zo'n broodje ;)
 
RedFox zei:
als je even je ip adres geeft Piet, resp. username en password en een poortje open zet dan gaat het mogelijk helemaal goed komen....(ik heb hier ook een NAS, Synology 212+, erg handig....)

Oeps, vergeten! Ja sorry, ik heb nou eenmaal een erg slecht geheugen..... Wie vroeg dat ook als weer? ;)
 
noskos zei:
Gefeliciteerd met je koei! Ik lust vast wel zo'n broodje ;)

koei of een knor Dennis?  ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan