Beef en Steak

Mijn eerste echte BGE Weekend

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lin
  • Startdatum Startdatum
Mwahhhh....oh wat saai al dat eten.......is dat wel goed voor je......????
Nee h?.......schuif maar door, dan offer ik me op  :)

Jij bent wel gewend aan je eitje

Hoi Lin
Fantastische run heb enorm genoten van je foto's
Zo te zien kan je t goed vinden met je ei.
Heb net gegeten en krijg spontaan weer honger

Als ik me de komende maand een beetje down voel kijk gewoon nog even naar jouw post. Wat een feest hebben jullie gehad!
Die steakwheels en de pulled chicken lijken me verrukkelijk. Heb je nog iets speciaals gedaan me die kip?

Reboot zei:
Als ik me de komende maand een beetje down voel kijk gewoon nog even naar jouw post. Wat een feest hebben jullie gehad!
Die steakwheels en de pulled chicken lijken me verrukkelijk. Heb je nog iets speciaals gedaan me die kip?

Thanx  :)  :)

Kip (dijfilet) is gekruid met Cajun kruiden, ongeveer 5 uurtjes in de kruiden gezet. Uitje en 2 tenen knoflook gefruit in de pan, 1,5 el soyasaus, 1 cup appelsap, 1 el azijn en 1 el bruine suiker toegevoegd. Kip erbij en ongeveer 1 uur en 15 min op 190 graden in de braadpan of DO.
Pullen en een paar eetlepels "jus" erdoor scheppen. Op een broodje met ui en een sausje van zoete chilisaus gemengt met pittige zaanse mayo en een kneepje ketchup.

Wow, ziet er zeer smakelijk uit.

Die pinwheels wil ik ook wel eens maken. Wat voor vlees heb je daar voor gebruikt? En hoe lang hebben die ongeveer op je ei gelegen (cq tot welke temperatuur)

McPeet zei:
Wow, ziet er zeer smakelijk uit.

Die pinwheels wil ik ook wel eens maken. Wat voor vlees heb je daar voor gebruikt? En hoe lang hebben die ongeveer op je ei gelegen (cq tot welke temperatuur)

De Pin Wheels heb ik gemaakt van Rump Steak. Had ongeveer 2,5 kilo aan 1 stuk gekocht bij de MAKRO en er o.a. dunne plakken van gesneden voor de Pin Wheels. Vullen met bosui, knoflook, peterselie en olie daarop Crudo ham en provolone (heel de keuken stinkt ernaar....) Even op de Q totdat er een beetje grillmarks op komen en de kaas gesmolten is.
Succes!

Tnx, ben binnenkort weer bij de Makro. Neem ik die ook meteen mee

lekker hoor linda.......

Ziet er erg goed uit allemaal. Die kip staat op de todo.

jaloersssssssssssssss :P ziet er heerlijk uit allemaal !

Man man man man man
Wat ga jij tekeer op dat ei
Ziet er pico uit allemaal!

Morgen gaat ie weer aan. Can't wait!  :D

Terug
Bovenaan Onderaan