Beef en Steak

Mijn eerste echte BGE Weekend

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lin
  • Startdatum Startdatum

Lin

Gemarineerd
Zo dat was me het weekendje wel. Ik heb mijn BGE goed aan het werk gezet.

Vrijdag: Ribbels!

Zaterdag: Steak Pinwheels met knoflook, peterselie, bosui, olie, crudo ham, en provolone
                Hasselback aardappels
              Tomaten salade

Zondag: Pulled Cajun Chicken. Zowel op een broodje voor manlief als in mijn pastasaus.
            Pizzoockie voor bij de koffie.

Sit back and enjoy the pictures.

2n21zrt.jpg

25s8z11.jpg

xbiako.jpg

xm239i.jpg

10p9fk4.jpg

2lcmuc1.jpg

20rvdas.jpg

10ckl06.jpg

2njjyvp.jpg

23jifx5.jpg

1o6q78.jpg

27zhhrp.jpg

2609w8n.jpg

6yfg2w.jpg

11lmq1j.jpg

211jqlu.jpg

xm8ie9.jpg

wbbhq0.jpg

2cmw3sg.jpg

23vg54x.jpg

2dawruw.jpg

24eu8mh.jpg

n70aqs.jpg

15x8z9g.jpg

3022zrn.jpg

1zz49k5.jpg

Oei oei oei Ceriel, dit is zooooooo'n leuk speeltje!
Me happy!!

Ziet er super uit! Krijg er honger van!

jullie hebben een heel lekker weekend gehad, viel het regelen van het ei mee? mooie foto reportage  :)

Dat is een lekker weekend geweest aan de foto's te zien.

Leo zei:
jullie hebben een heel lekker weekend gehad, viel het regelen van het ei mee? mooie foto reportage  :)

Dat regelen van het ei is echt ongelooflijk! Mega constant. Heerlijk om mee te Q-en.
Ben er echt supertevreden mee!

Goed zo Lin, dat doe je lekker... ik had een heerlijke vrijdag, jij maakt er gewoon een lang weekend van... Super!

Stuk voor stuk zalige foto's en zalige hapjes denk ik. Voor mij staken die pinwheels er wel bovenuit, al was dat broodje kip ook top en die ribbels... ach waarom zou je kiezen? Fantastische foto's, heel veel dank voor het delen, dit is echt genieten. Beetje scrollen en je verlekkeren aan al dat heerlijke spul. Goed gedaan!

Ha Lin, dat ziet er als een zeer geslaagd weekeinde uit zeg! Ik zie ( tenzij ik me vergis) dat jij iets met alufolie doet op je platesetter. Nu weet ik niet of je een Sligropas hebt, maar ik heb daar een ronde RVSschaal gekocht, en die past precies op je platesetter. Die pak ik in in folie, dan heb je het voordeel van een opvangbak en je kunt het makkelijk schoonhouden ( folie eraf, nieuw erop). Was iets van 7 eu excl ofzo. Is een tip, doe er mee wat je wil.

Dominique zei:
Ha Lin, dat ziet er als een zeer geslaagd weekeinde uit zeg! Ik zie ( tenzij ik me vergis) dat jij iets met alufolie doet op je platesetter. Nu weet ik niet of je een Sligropas hebt, maar ik heb daar een ronde RVSschaal gekocht, en die past precies op je platesetter. Die pak ik in in folie, dan heb je het voordeel van een opvangbak en je kunt het makkelijk schoonhouden ( folie eraf, nieuw erop). Was iets van 7 eu excl ofzo. Is een tip, doe er mee wat je wil.

Thanx voor de tip Dominique maar het alu folie zit om een braadslee, gekocht bij de Xenos, deze is niet rond maar past wel mooi op de platesetter. Een ronde is misschien nog wel beter, als ik nog een keertje bij de Sligro kom ga ik eens neuzen.

Dat ziet er uit als een super weekend!!!!

EGG-Tastisch :P :D!!! :D

Klaske68 zei:
Ziet er goed uit nu zullen jullie wel aardig zat zijn van al dat lekkers

Zat?? Nee hoor, ben net begonnen!  :))

Terug
Bovenaan Onderaan