BasBQ
Beef en Steak

Mijn eerste brisket

 
 
 
 

dave79

Stoker
Berichten
384
Bij deze mijn eerste brisket, het is een 2,1 kg USA Grain-Fed (100 days) Brisket point van Beef & Steak.
Het recept van Noskos voor de brisket gebruikt.
Totaal 8,5 uur op de Q gelegen en daarna een uurtje rust, na het diner de burt ends nog 3 uurtjes terug met wat rub en BBQ saus op de Q.
Gaat nog zeker nog eens voorbij komen, ben er van overtuigt dat hij nog beter kan!!  ;)




































 
Hiep hiep hoera met the big three!
Wat was er volgens jou voor verbetering vatbaar? Vertel me alles! ;)
 
Ik gok de saus of er moet wat anders in die Remia knijpfles hebben gezeten.
 
Thnks mannen,

Met de Remia saus is vrij weinig mis, vind deze echt wel lekker. ;)

De volgende keer ga in kersenhout gebruiken, vond de hichory best wel heftig.
Ook was deze toch nog aan de droge kant, hoe dit beter te controlen weet ik niet, is er exact met 91? afgehaald.
Nog langer rusten?
 
Gefeli met je koe! Staat ook nog op mijn wishlist..
 
Jammer ik kan de fotos niet zien, maar ik zie wel dat je je koetje hebt gehad, gefeliciteerd!
 
Hmmm,.. helaas hier ook geen plaatjes.

Ga zelf binnenkort ook maar weer eens Brisket maken. Onlangs een erg goede kunnen eten, dus werk aan de winkel.
 
Plaatjes weer terug, ben wat met Photobucked aan het klooien, maar dan verdwijnen de foto's helaas. :(
 
Gefeliciteerd met de koei.
Jammer dat het wat aan de droge kant was.

Maar nu heb je wel een reden om het te verbeteren.
 
Tjonge wat ziet dat er weer lekker uit. Ik moet toch ook eens voor een echte koe aan de bak  :)
 
dat ziet er prima uit, gefeliciteerd met je koei  :)
 
Ezechiel zei:
dave79 zei:
Plaatjes weer terug, ben wat met Photobucked aan het klooien, maar dan verdwijnen de foto's helaas. :(
Foto's zijn weer weg, ik kan ze niet (meer) zien

Ik zie ze wel, maar ben inderdaad ook aan het rotzooien met photobucket grrrrrr
 
Vanaf gister 19:00 niet meer gewijzigd, dus zouden zichtbaar moeten zijn/blijven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan