BasBQ
Beef en Steak

Mijn eerste bcc, maar net ff anders

 
 

Antonv

Sprokkelaar
Berichten
43
Ik maak mijn bcc de laatste tijd net iets anders, sinds ik eens op tv zag dat door yoghurt kipvlees malser wordt doe ik dit onder de huid aanbrengen gemengd met kipkruiden en een beetje olijfolie.
6c3afabfd1e84a47df5575cf19de33c1_zps82fd954b.jpg
c8ee17c43a0729234e16cbdea0443c12_zps05aa033f.jpg

Dit laat ik een uurtje of 6 intrekken en dan mogen ze op het blik ingesmeerd met een goedje van sambal rozemarijn marjolein thijm olijfolie en geperst knoflook.
22494389792250415e8960f6820bb1ad_zpse2ef749d.jpg

Na een uurtje zijn ze heerlijk sappig en eten we ze met patatjes en sla.
4dfd612330ce26e861858505c2f87339_zps23ec15ad.jpg
 
Maaltijd en toetje in ??n. Geweldig.  =)) =))

Maar ziet er goed en smakelijk uit.
 
Lekker!

En ook jij gefeliciteerd met je tokkie :)
 
Stickert wel verdient...
 
Dat is nog eens een lekkere binnenkomer. Welkom bij de Tokkies.
 
zo te zien heb je ook een campingaz bbq.
Is er misschien een rede waarom je je grillrooster ondersteboven hebt liggen? Of is dit puur toeval?
 
Inderdaad campingaz, rooster ligt ondersteboven omdat anders de ovenschaal niet vlak staat op het rooster, soms moet je een beetje macgyveren he. ;)
 
Antonv zei:
Inderdaad campingaz, rooster ligt ondersteboven omdat anders de ovenschaal niet vlak staat op het rooster, soms moet je een beetje macgyveren he. ;)

Ah oke dacht iets wonderbaarlijks gemist te hebben. Had vandaag ook mijn tokkie gemaakt maar mijn druip pan stond onder het rooster.

Zien er lekkere kippetjes uit trouwens, proficiat  ;). Bent ook nog slimmer geweest dan mij want ik had er maar eentje waardoor er niks over bleef en zou nog wel wat lusten nu
 
GefeliciTokkied!
 
Kippekop in de pocket!! :D
 
Gefeliciteerd met TOK
 
Terug
Bovenaan Onderaan