Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ReneR zei:Misschien zit Stennis wel in China om te overleggen met een fabriek voor massa productie
Is stennis daar stennis aan het maken hahahahahaReneR zei:Misschien zit Stennis wel in China om te overleggen met een fabriek voor massa productie
Ik heb je eraf gehaald. Maar het is alleen een inventarisatie van ongeveer. niet definitief ofzo, maar dan heb ik een beetje een idee hoeveel. denk dat het er 15 worden. op=op.Richard Soeteman zei:Ik had alleen interesse, zie me nu in de lijst staan maar heb voor mijn zwager inmiddels al een smokenator op de kopp weten te tikken. Graag ga ik van de lijst.
Mag weg?robbertbbb zei:Mag weg
Als de maten e.d. bekend zijn kan ik kijken naar de mogelijkheden. ik heb er geen. maar makkelijk is om eerst een kartonnen versie te maken.Imperial Guard zei:Wanneer de 57 en de 47'er een hit is, komt er dan een vervolg WGA Smokenator
Zelfde als de WGA. Als de maten e.d. bekend zijn kan ik kijken naar de mogelijkheden. ik heb er geen. maar makkelijk is om eerst een kartonnen versie te maken.Dennis B zei:Je gaf me nog een tip, ik las bij je andere topic helaas.
Maar ben wel nieuwschierig nu dus blijf ff volgen tot de 47 versie er is.
Stennis zei:Ik ben er nog mee bezig . heb het nog een beetje druk, maaaaaar ik heb toevallig vanavond nog even gekeken naar de maat voor de kolenplaat.
hij mag wat groter. hij sluit nog niet helemaal af. (er staat staal, maar word rvs)
ook heb ik de gaten iets meer naar de kant gebracht. is net wat netter omdat de ronde gaten dan niet een klein stukje onder het rooster zitten.
zoals hij nu uitgevoerd gaat worden is het dat het kolen plaatje los is. en tot nog toe alleen de 57cm.
een collega van mij heeft wel een concept kwa maatvoering voor de 47cm van me gekregen om te testen.
dus dat in nog even afwachten.
het is dus nog steeds in progress!