BasBQ
Beef en Steak

michiel1000 stelt zich voor

 

michiel1000

Sprokkelaar
Berichten
39
Hallo liefhebbers,

Mijn naam is Michiel en ben 29 jaar en woon in de gemeente dronten.
Ik ben nu zins een jaartje ofzo bezig met indirect bbq-en. Daar voor was het alleen nog maar cremeren. :-O
Ik heb een tijdje geleden een 110 liter UDS gemaakt.
Heb toen in china een controler gekocht en wat dingen er aan aangepas,t zodat ik rechtstreeks een fan kon aansturen zonder extra voeding daar voor nodig te hebben. Heb ook een koperen doosje gemaakt om de fan in de doen. Deze moet ik nog even monteren. Ook ga ik de bedrading weg werken in een koperen buis.
Daarnaast heb ik nog een WGA en zins kort een Weber 47 van Marktplaats gehaald met Houten Handvatten ( omdat ik het mooi vind :>). Deze ben ik aan het opknappen. ( helaas ff geen foto's van)
Bij deze ff wat foto's van toen ik net de UDS voor het eerst aangestoken had.













Zo dat waren ff wat foto's van de laatste tijd.

groet,

Michiel



 
Welkom Michiel, mooie spullen heb jij daar.
 
Welkom Michiel, ziet er goed uit die tevreden rokende smoker... lekker!
 
Welkom Michel.
Lekker bezig al, en complimenten voor je UDS
 
Welkom hier Michiel. Mooie UDS!
 
Dit vind ik ook altijd nog wel leuk om te zien.
Dit is mijn eerst PP. die heb ik toen nog op mijn lotto kleine bol bbqtje gemaakt.
Dit ging nog verbazend goed, uit me hooft ben ik er toen rond de 10 uur mee bezig geweest.  :D






groet,
 
Michiel welkom bij de club, mooie zelfbouw projecten, top!
 
michiel1000 zei:
Dit vind ik ook altijd nog wel leuk om te zien.
Dit is mijn eerst PP. die heb ik toen nog op mijn lotto kleine bol bbqtje gemaakt.
Dit ging nog verbazend goed, uit me hooft ben ik er toen rond de 10 uur mee bezig geweest.  :D

Geinig dat dat kan op zo'n kleintje he? Ziet er wel naar uit dat je met die opstelling pas aan je rookhout toekomt als het vlees al lang op weg is naar garing... ik zou zelf dat rookhout juist vanaf het begin erbij willen hebben, juist dat is het vlees het meest ontvankelijk voor de rook... toch?  ;)
 
Daar heb je zeker gelijk in. Maar ach, ik was toen nog maar een prutser, haha. Tegenwoordig gaat het allemaal wat anders op de UDS he.  ;)
 
hoi Michiel,
welkom bij dit edele genootschap.
je hebt mooi spulletjes staan
 
van harte welkom Michiel!!
 
michiel1000 zei:
Daar heb je zeker gelijk in. Maar ach, ik was toen nog maar een prutser, haha. Tegenwoordig gaat het allemaal wat anders op de UDS he.  ;)

af en toe lekker prutsen is toch heerlijk? Ik pruts vooral op vakantie!
 
Hoi Michiel, welkom bij het BBQ Genootschap.
Kom je ook naar de wintermeeting van het BBQ Genootschap, is praktisch bij je om de hoek!!!
 
Hey,

Geen idee. ik ga zo ff kijken of ik het kan vinden op het forum.
Winter bbq lijkt me wel gezellig.. al heb ik er geen ervaring mee.

 
Terug
Bovenaan Onderaan