Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je. Ja is erg goed te doen in mijn eentje. Wel vier zwenkwielen eronder.Mooi geworden.
Is het ding nog een beetje makkelijk verrijdbaar??
Schitterend meubel, mag ik vragen waar ik ongeveer aan moet denken bij zo'n blad? Ik heb nu 2 losse stukken natuursteen links en rechts, en de BBQ in het hout in het midden, maar zo'n blad uit 1 stuk, is stuk praktischer en mooier.
Overweeg anders beton te storten als voordelig alternatief voor natuursteen. Ik heb het beton in mijn keuken vermengd met donker pigment voor een wat luxere uitstraling. Ben er zelf erg blij mee!Schitterend meubel, mag ik vragen waar ik ongeveer aan moet denken bij zo'n blad? Ik heb nu 2 losse stukken natuursteen links en rechts, en de BBQ in het hout in het midden, maar zo'n blad uit 1 stuk, is stuk praktischer en mooier.
Het blad is graniet en kan goed tegen de warmte. The Basterd staat op The Basterd tafel standaard.Wat voor materiaal is dat blad? Kan dat een beetje tegen de hitte?
En waar heb je de bastard precies op staan? Ik heb wel eens gelezen dat je die op zo'n kleine keramische voetjes moet zetten.
Ik wil de tekening wel delen, maar ik kan hier geen .skp uploaden. Ook als ik hem qua extensie wijzig lukt het niet. Wel een paar afbeeldingen welke ik heb gemaakt bij het ontwerp. Als je de tekening wilt als .skp stuur mij dan even een berichtje met je mailadres.Avond, Ziet er echt heel strak uit. Super netjes gewerkt zo te zien. Brutale vraag maar kun je de tekening delen? Ben niet zo handig met Sketchup
En dit nagenoeg wat ik zoek voor mijn op kort termijn te kopen BGE Large. En hoe heb je de zijkanten vast gemaakt aan het frame?
alvast bedankt voor de info en de mogelijke tekening.
Gr
patrick