BasBQ
Beef en Steak

Metalen Kitchenaid vleesmolen

Haha.. ik heb die foodprocessor al

Ik heb:

1. De foodprocessor (5KSM2FPA)
2. De spiralizer (KSM1APC) - kreeg ik er bij toen ik mijne kocht
3. de vleesmolen

Ik gebruik de foodprocessor eigenlijk veel te weinig. Achteraf gezien een beetje zonde van het geld. Werkt verder wel prima!

Ik ben nog altijd ontzettend tevreden met mijn KitchenAid 125. Ik zou geen ander merk meer willen. Het enige wat ik nog wil is een super dough hook (https://www.superdoughhook.com/shop/superdoughhook/). De originele dough hook draait kleine deegjes maar een beetje rond..

Mooie setup zeg. De foodprocessor werkt die echt goed zo als geadverteerd? Lijkt me een geweldig apparaat om mee te werken. En het ziet er super stoer uit natuurlijk

Ruimte zou geen gebrek moeten zijn. Bij het tekenen van de keuken is een plaats (incl WCD’s) ingetekend en gerealiseerd om keukenmachines neer te zetten Aan kastjes ook geen gebrek. 1/3 staat na een half jaar gebruik nog steeds leeg.
 
Mooie setup zeg. De foodprocessor werkt die echt goed zo als geadverteerd? Lijkt me een geweldig apparaat om mee te werken. En het ziet er super stoer uit natuurlijk

Ruimte zou geen gebrek moeten zijn. Bij het tekenen van de keuken is een plaats (incl WCD’s) ingetekend en gerealiseerd om keukenmachines neer te zetten Aan kastjes ook geen gebrek. 1/3 staat na een half jaar gebruik nog steeds leeg.

De food processor werkt prima. Alleen aan het einde gaat het niet altijd even goed. Stel dat je een wortel wilt raspen, dan gaan bv. de laatste 2 cm niet meer goed. Voor de rest ben ik erg tevreden. Schoonmaken is ook erg makkelijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan