BasBQ
Beef en Steak

Metalen bakken om vlees in te leggen

A

Aldinho

Gast
Beste forumleden,

Ik heb de wedstrijd in Delft bezocht afgelopen weekend. Hier zag ik dat de teams metalen bakken hadden waarin ze het vlees presenteerde aan het publiek en de brisket in de jus legde. Ze waren in verschillende hoogtes te zien. Ook het winnende team maakte gebruik van deze metalen bakken.

Nu gebruik ik van die wegwerp aluminium bakken, maar die vind ik te slap en zonde om telkens weg te gooien. Waar kan ik deze bakken kopen?

 
Dat zijn denk gastronorm bakken, zijn te koop bij de groothandel zoals sligro/hanos/makro.
 
Ikea!
 
Rudik 
+ 1
Daar zijn ze ook nog eens redelijk in prijs. :) !
 
Inderdaad
De braadsleden van Ikea, diverse afmetingen!
 
Gastronoombakken is wat veel teams gebruiken. Passen weer in de cambro.
 
Wij hebben beetje vanalles, gastronorms van de groothandel, ikeabakjes, wegwerpjes, alles wat vocht vasthoudt en makkelijker is dan alufolie.
 
Haal ik de gastronoombakken bij de Sligro of ook bij de Ikea?


noskos zei:
Gastronoombakken is wat veel teams gebruiken. Passen weer in de cambro.
 
Gastronoom bakken vind je bij de sligro.
Is gewoon een industriestandaard. Dus als je ooit zo'n chaffing dish -warmhoudbak- koopt dan passen je bakken daar ook weer in.
 
Mag ik even kapen? Ik heb in mijn vakantie wat afleveringen van BBQ Pitt Wars gekeken en daar hadden ze de volgende bakken:
aluminium%20tray.jpg

Die zetten ze met vlees zo op de BBQ en er zit zo'n handig druiprekje in.

Iemand enig idee hoe dit heet/waar het te kopen valt?
 
Maar ook in Engeland via Amazon.
874a28d19e6d383affc25473cd3e1cdd.jpg


Daar moet je dan wel de aluminium bakken bij zoeken.
 
Thanks, Frits! Ik weet nu in ieder geval hoe ze heten....Nu het internet afspeuren naar iemand die ze ook aan/in Nederland levert (voor een schappelijke verzendprijs...)
 
Dat is nog handiger....Die goeie ouwe Ikea toch! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan