BasBQ
Beef en Steak

Met de BBQ op vakantie.

ook ik neem altijd de WGA mee. Wij gaan vaak naar huisjes in Denemarken en vaak staat daar goed spul. Toevallig hadden wij met onze laatste vakantie wel een huisje met een bagger kolenhouder dus was ik extra blij dat ik mijn WGA mee had.

Bij de weg, de WGA had ik ook in Denemarken gekocht. Dat was in de periode dat hier in Nederland bijna geen WGA's werden verkocht.

 
Wij gaan dit jaar naar Zuid Frankrijk nadat vorig jaar de vakantie in de Jura behoorlijk in het water was gevallen. We hadden toen de WGA mee wat voldoende was voor ons 4-en. Navraag bij de camping van dit jaar heeft geleerd dat ik een kolen bbq mag meenemen maar aangezien we nu met 10 personen gaan wordt een WGA toch wel krap. Wat zijn jullie ervaringen mbt de Smokey Joe qua capaciteit? Zou dit in combinatie met de WGA voldoende moeten zijn of moet ik toch voor een 47cm gaan? Ruimte in de wagen is sinds kort geen probleem door aanschaf van een station.
 
Qua vervoer zou ik een xtra wga overwegen tov de ronde Joe of een otx 47. Deze hebben veel meer vervoersvolume tov wga.
 
Terug
Bovenaan Onderaan