Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Frits zei:Daarbij zijn de slagers bij de Hanos, toch zeker die in Nijmegen, zeer behulpzaam en vakmensen met intresse voor het product en klant.
noskos zei:Mager spek.... iets klopt daar niet
Mooi stukkie bacon hoor!
Boel0037 zei:.....spek is spek, is vet, is lekker
Mooi betoog, en ergens heb je gelijk. Het gaat hier niet om goed of fout, maar om communicatie te optimaliseren. Als ik beter had geweten waar ik naar op zoek was, dan had ik het duidelijker aan kunnen geven. Als deze slager wat meer had gevraagd, dan had hij wellicht een ander product geleverd.AV zei:Frits zei:Daarbij zijn de slagers bij de Hanos, toch zeker die in Nijmegen, zeer behulpzaam en vakmensen met intresse voor het product en klant.
vanzelf sprekend natuurlijk, want hun vlees hof leverancier is van der Zee.
en die hebt zn oorsprong hiero in Z/O Drenthe
met hun vlees ben ik groot geworden.
daar was en is niks mis mee.
wbt kddb:valt wel mee vindt ik / was dan wel zeker niet mn opzet.
gaf alleen aan dat Coelho en slager beide een kans missen.
zo kopen wij bepaald vlees in BRD bij slagers in de grens streek die alleen vlees verkopen dat in de regio gemest is.
in hun zaak hangt een A4 met vetgedrukte vermelding van welke boer deze week t slachtvee heeft geleverd.
bij 1 slager kan ik wat niet alle dagen in voorraad is per tel-bestellen en volgende dag (zelfs na sluitingtijd ) halen .
om die verhouding te krijgen heeft mede de taal barriere zeker 5 bezoeken nodig gehad.
had ik toen de minste weerstand gekozen had ik nu nog steeds hollandse spekspetterlapjes op mn bord gehad.
maar doet dr verder niet toe.
k zie inmiddels t eindresultaat van coelho zn spek en dat ziet dr niet verkeerd uit.
gefeleciteerd coelho met je 1ste bacon.
vet of mager voorkeur maakt niet uit.
de slager hebt zn best gedaan , je een goed stuk vlees te verkopen maar te veel vet dr afgekapt.
maar jij gaat zeker smullen van die bacon.