Beef en Steak

Meatloaf op herhaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Frits
  • Startdatum Startdatum

Frits

Administrator
Forumleiding
Van de week was het tijd om weer Meatloaf te maken, deze keer een slag groter.
Van de vorige bleef niks over 😉.
Samen met wat baked beans op de bbq.

ED1874AF-CAC3-424D-94C5-6687E7A40F1C.jpeg

Na een half uur mochten de bonen erbij.

B0800952-A57C-43E9-ADBF-BCAEDE2752DC.jpeg

Half uur later kon de glaze erover.

B852279D-B5B1-4860-A595-104710F64135.jpeg

60B0F2A0-0EDA-4A2C-B67A-2D1F8254A3ED.jpeg

En klaar

6CE5611B-BBF8-47C5-AFFD-52A4BE73993A.jpeg

Lekker met wast aardappelpuree.

D4C4F6C7-8BCD-4AAA-93C4-F99FD204A0C9.jpeg

Bedankt voor het kijken.

@Frits , al je hier wel wat van over hebt dan kom ik wel ff proeven.
Lekker.

Even over die baked beans. De recepten die ik zo direct vind is met pulled pork erbij. Maar voor de moment niets in de vriezer van PP.
Op het eerste zicht zie ik er bij jou ook geen PP in. Dus verneem ik graag wat er bij jou allemaal in zit? :geek:

Ziet er wederom heerlijk uit.

Binnenkort toch ook maar eens maken.

Even over die baked beans. De recepten die ik zo direct vind is met pulled pork erbij. Maar voor de moment niets in de vriezer van PP.
Op het eerste zicht zie ik er bij jou ook geen PP in. Dus verneem ik graag wat er bij jou allemaal in zit? :geek:
Gaat prima zonder pp. Spekjes erin Is wel een aanrader

Frits, kerel.
Wat een Koningsmaal.
Het water loopt me in de mond.
Meat Loaf met bbq beans. Goud

Het recept is goed aan te passen. In deze versie zitten behalve de baked beans ook ; spekjes, gehaktbal in stukjes, Apple-compote, paprika, ui, bbq saus, peper, bbq rub, mosterd en beetje zout.

Laatst bewerkt:
Het recept is goed aan te passen. In deze versie zitten behalve de baked beans ook ; spekjes, gehaktbal in stukjes, Apple-computer, paprika, ui, bbq saus, peper, bbq rub, mosterd en beetje zout.
Apple Computer? Hoe smaakt dat? :ROFLMAO:

Spekjes dacht ik al te herkennen. Dan heb ik een idee wat kan.

Dat ziet er erg goed uit. Een gehaktbal gaat er hier thuis altijd in dus dit moet helemaal heerlijk zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan