Beef en Steak

Meatloaf in herfstkleuren . Part II

Peter64

Gerijpt
Volgens goed voorbeeld van @cricque , gisteren een meatloaf met herfsttinten gemaakt.
Het recept staat elders op dit forum.
Was erg lekker.

IMG_5093 1.jpg
IMG_5094.jpg
IMG_5096.jpg
IMG_6306.JPG
IMG_6308.jpg

IMG_5097.jpg

Dat ziet er geweldig uit. Je bent in ieder geval niet zo zuinig geweest dan ik.

Deze ziet er ook overheerlijk uit. En dat spek er rond maakt het nog eens extra heerlijk.
Mijn schoonmoeder maakt het vaak in de oven, en zelf nog nooit gemaakt. Maar dat gaat niet meer lang duren.

Heerlijk die inspiratie over en weer op het forum.
Ziet er geweldig uit.

Ziet er ook wel lekker uit, heb zelf ook al eens gewoon champignons heel fijn gesneden en tussen een versie gedaan. De kleinste is geen fan van grote stukken, de oudste die eet hier wel vlot champignons. Dusja het is altijd wat zoeken, maar zeer fijn, kraait er geen haan naar :) Spijtig genoeg zijn er hier dus ook geen spekfans. Een spekfakkel dat krijg ik nog wel eens verkocht, maar iets met spek er rond ... nopes

Ziet er ook wel lekker uit, heb zelf ook al eens gewoon champignons heel fijn gesneden en tussen een versie gedaan. De kleinste is geen fan van grote stukken, de oudste die eet hier wel vlot champignons. Dusja het is altijd wat zoeken, maar zeer fijn, kraait er geen haan naar :) Spijtig genoeg zijn er hier dus ook geen spekfans. Een spekfakkel dat krijg ik nog wel eens verkocht, maar iets met spek er rond ... nopes
Ik doe de champi's eerst in schijven snijden en dan bakken. Als laagjes tussen het gehaktmengsel.
Spek...gewoon weglaten.
Smaakt zo ook.

Terug
Bovenaan Onderaan