BasBQ
Beef en Steak

Meater plus vs inkbird ibbq t4

STL

Sprokkelaar
Berichten
49
Voor een thermometer twijfel ik tussen de twee units: meater plus en inkbird ibbq t4.

Ik wil graag ook “op afstand” mn temp meten (dus via internet toegankelijk. Dit kan bij beide. De meater is een gelikt product met mooie app. De prove is alleen wel erg dik en er komt maar een prove bij (anders moet je naar block). De inktbird lijkt me mooi met vier probes maar het is me niet duidelijk of die ook via app alerts kan geven(?!)

Ervaring?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik maak gebruik van de Inktbird. Vind het een fijn apparaat, je hebt vier probes wat meteen zoden aan de dijk zet. Je kunt vanuit de App instellen wat de min-max temperatuur is. Zowel de App als de meter zelf gaan piepen als hij onder of boven de max temperatuur zit. Je kan ook een exacte temperatuur instellen.

Het enige nadeel van de inkbird vind ik dat hij de verbinding soms verliest. Dit is al een stuk beter geworden nu ik alles in heb gesteld op 2.4ghz wifi, maar ik merk wel dat de app soms net wat achter loopt op de fysieke meter. Geen idee hoe dit is bij de meater. Ik zit zelf vaak in de werkkamer (voorkant van het huis, eerste verdieping), terwijl de inktbird in de tuin staat aan de achterkant van het huis.
 
  • Leuk
Waarderingen: STL
Terug
Bovenaan Onderaan