BasBQ
Beef en Steak

Meat injector

 
 
 
 
 

MarBQ

Gerijpt
Berichten
3.192
Ik wil een meat injector kopen maar weet niet goed welke ???
Moet het er een zijn met 1 gat onder aan de naald of met meerdere :-[
Graag hoor ik hoe jullie hier over denken :D

Greetz Marco
 
Die kunstof spuitjes van ProBBQshop zijn op inderdaad prima, al moet je wel uitkijken dat je niet teveel kracht zet, want door de open zijkanten is de naald wel gevoelig voor krombuigen. Pas dus op bij vlees met veel bot, zoals varkensschouder, of bij vlees wat nog niet helemaal ontdooid is.

Wees ook gewaarschuwd voor langwerpige injectoren met een knijpballon op het eind, zoals ze ze bij de Bijenkorf verkopen, want die kunnen dermate lek zijn dat je met name jezelf staat te marineren  :'( .
 
Op welke site stonden zakken met marinade en een injector als 1 deal ?? :-\
 
Frits +1  :p
 
El Fumarole zei:
Die kunstof spuitjes van ProBBQshop zijn op inderdaad prima, al moet je wel uitkijken dat je niet teveel kracht zet, want door de open zijkanten is de naald wel gevoelig voor krombuigen. Pas dus op bij vlees met veel bot, zoals varkensschouder, of bij vlees wat nog niet helemaal ontdooid is.

Wees ook gewaarschuwd voor langwerpige injectoren met een knijpballon op het eind, zoals ze ze bij de Bijenkorf verkopen, want die kunnen dermate lek zijn dat je met name jezelf staat te marineren  :'( .

Die spuiten met een ballon op het eind zijn ook meer bedoeld om vlees mee te bedruipen
 
Die spuiten met een ballon op het eind zijn ook meer bedoeld om vlees mee te bedruipen

Ze worden wel degelijk ook verkocht als marinade injector, compleet met injectienaald en serieuze beschrijving, maar inderdaad zat er bij die versie van de bijenkorf ook een soort sproeikop bij waar je mee zou kunnen bedruipen. Maar ook die was knudde:'(
 
Ik heb die "belgische spuit" via True2bbq zelf ook. Is een prima ding omdat je de achterkant er op moet schroeven en dus een degelijke constructie hebt. De naald zelf is ook stevig uitgevoerd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan