BasBQ
Beef en Steak

Meat & Greet, wat maken we?

 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.858
Ik heb even dit draadje geopend voor de mensen die naar de Meat & Greet komen. Hier kun je laten weten wat je van plan bent om te maken.

Ik doe denk ik Pulled Pork en misschien nog een eendenborstje of zo.

Wat we in het andere draadje ook al hadden aangegeven, doe niet te gek qua hoeveelheden, als iedereen voor 30 man maakt dan hebben we heel erg veel over en dat is ook weer zonde.

Ook voor de wat minder ervaren leden, je hoeft je niet ge?ntimideerd te voelen wat de gerechten betreft, de meesten van ons worden ook al heel vrolijk van kippenvleugeltjes bijvoorbeeld ;) Wat zeg ik, we zijn al blij als we iets mogen proeven :D
 
Ik maak mijn souvlaki's met tzaziki en een stukje turks brood
 
Ondanks dat ik mij niet ge?ntimideerd hoef te voelen  :-\ maak ik graag iets voor erbij. Ik dacht aan taart, (ervoor, erbij en/of erna) en (fruit)salades.
 
Ik ga een casselerrib maken. Hou ik er van over geen probleem smaakt prima op mijn boterhammetjes ;D
 
Ja. iets erbij is ook een goed idee anders is het zo'n Meat Fest :D Misschien maak ik ook ons dessert van de Jack wel, maar dan eerder thuis al.
 
ik weet het nog niet...misschien wel wat kleine pruttel dingen (ook misschien leuk voor de nieuwkomers...)...misschien ook wat broden....

en verder kijk ik even wat onze sponsor nog aan grote brokken wil doneren...misschien krijg ik hem zo gek dat  hij meekomt....en dan mag hij misschien ter plekke wel een half varken klein snijden....

maar daar moet ik hem nog wel voor over de streep trekken :)
 
Dat zou te gek zijn Kees
 
Ik doe wat gyros want das lekker en makkelijk uitdelen, maar dan pas ik ook nog eens goed bij Dominque.
(dat wil elke man toch tenslotte)

Verder......tja ga ik nog even op broeden.
Jerk chicken maar, denk ik.

Misschien nog wat groente ???
 
Ik ( Dennis) dacht aan mini hamburgers, vond dat wel een heel goed idee.
En Poetsertje ik zou ook wel iets meer willen weten van al die mooie pannetjes die ik voorbij zie komen....... ;-)
 
Ik ben nog steeds gebroken van mijn reis naar de VS, dus ik heb geen zin om met de WSM te slepen. Het worden kippenvleugels in White Sauce van de WGA en ik denk een eendenborstje of zo. Ik kijk nog wel even :D
 
Er staat een primo XL en een BGE large h? die zijn te gebruiken
 
Ja, maar om die nou voor een low en slow sessie te kapen waarbij mensen er 8 uur lang niet in mogen kijken.... Kan wel de kip en eend daarop maken, dat dan weer wel :)
 
Wij zijn er maar tot 1430 ongeveer. Ik denk dat ik satebroodjes ga maken. Twijfel nog of ik de WGA meeneem of dat ik van Gerards aanbod gebruik maak! Heb ook nog ibericoburgers met parmaham in de vriezert liggen van de hanos. misschien ook wel cedar planked burgers! Ik weet het allemaal nog niet.

Zal in ieder geval stukje spek meenemen voor de proevers (maak ikz aterdag al!)

Moeten er trouwens extra voorzieningen getroffen worden voor als het regent? (tenten e.d.) ?
 
Big-T zei:
Wij zijn er maar tot 1430 ongeveer. Ik denk dat ik satebroodjes ga maken. Twijfel nog of ik de WGA meeneem of dat ik van Gerards aanbod gebruik maak! Heb ook nog ibericoburgers met parmaham in de vriezert liggen van de hanos. misschien ook wel cedar planked burgers! Ik weet het allemaal nog niet.

Zal in ieder geval stukje spek meenemen voor de proevers (maak ikz aterdag al!)

Moeten er trouwens extra voorzieningen getroffen worden voor als het regent? (tenten e.d.) ?

Er is een kapschuur waar we onder kunnen maar daar zal niet iedereen onder passen dank ik. Heb je een tent zou ik hem voor de zekerheid meenemen
 
noskos zei:
Ja, maar om die nou voor een low en slow sessie te kapen waarbij mensen er 8 uur lang niet in mogen kijken.... Kan wel de kip en eend daarop maken, dat dan weer wel :)

Ik loop de hele tijd met dat Ei over het veld te scheuren, dus dat gaat al niet lukken ( nesthandler uitproberen). ;)
 
ik heb geen tent, maar gerard misschien wel ;)
 
ik heb XXL spareribs, worstjes, fatties, drumsticks, gyros of zoiets......en tomatentaartjes...

alles gewoon naar eigen smaakjes aangepast :)
 
Kees Duym zei:
ik heb XXL spareribs, worstjes, fatties, drumsticks, gyros of zoiets......en tomatentaartjes...

alles gewoon naar eigen smaakjes aangepast :)

je pakt flink uit Kees, ik zat ook aan fatties te denken, zal ik dan maar kippepoten mee nemen? kunnen er alleen niet zoveel van op de WGA
 
Leo zei:
Kees Duym zei:
ik heb XXL spareribs, worstjes, fatties, drumsticks, gyros of zoiets......en tomatentaartjes...

alles gewoon naar eigen smaakjes aangepast :)

je pakt flink uit Kees, ik zat ook aan fatties te denken, zal ik dan maar kippepoten mee nemen? kunnen er alleen niet zoveel van op de WGA

kunnen er ook altijd wel smakelijk bij he....dan laat ik nog wel wat drumsticks thuis :)  maar neem wel een hele kip mee ;)
enne...er is vast nog wel wat vrije ruimte op onze grote Q
 
Alvast een sneakpeak voor komende zondag.
butuhy3u.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan