BasBQ
Beef en Steak

Me voortsellen

E

erhak72

Gast
Hallo

Ben Erik Hakkers en woon in het oosten des lands en wel in Hardenberg.
Ben zelf 25 jaar kok geweest en door omstandigheden met mijn rug moet ik van baan veranderen, ben nu regelneef bij een Korenmolen waar we professioneel meel malen en wat ik daar verzorg is o.a. de meel wordt gedaan in zakjes, bedenk nieuwe mixen van zowel cake tot koek en brood en pizza mixen. Wat ik nou leuk vindt aan het bbq'en is dat het nog steeds met mijn vak gebied te maken heeft en met mijn vader als slager eerder als achtergrond en dan het liefst maak ik mooie stukken, hele gebraad op de Weber gereed. Low and Slow vindt ik helemaal top. Maak en bedenk mijn eigen rubs en bbq sausen. Maar maak niet alleen dat ik maak ook pizza, brood, voorgerechten en nagerechten op mijn Weber ot gbs systeem gereed. Ik zou heel graag een komado of een big green eg of een ander merk keramische bbq willen hebben maar dat zal er voorlopig helaas nog niet inzitten. Heb al wel mijn Weber ingebouwd in een bbq tafel. Het is een tafel maar ook gelijk mijn opslag van mijn bbq spullen en er ligt op mijn tafel ook een hakblok om zelf mijn vlees te portioneren en mijn karbo's zelf te hakken. Ben nu bezig met een nieuw project wil mijn eigen worst gaan maken, heb al een gehakt molen (elektrisch) dus we gaan ervoor, niet alleen om verse worst te maken maar ook rook wordt en droge worst. Tevens heb ik ook een rook ton waar ik mijn eigen gerookte spek, vis e.d zowel warm als koud in rook. Dit was wat over mezelf, ik vindt dit nu al een leuke groep mensen en kom toch ook steeds leuke verhalen en nieuwe dingen tegen.
Graag zou ik van mijn hobby mijn werk van willen maken of mee willen doen in team verband aan bbq wedstrijden, ik hoor het wel hou me graag aanbevolen voor mensen die wat voor me weten.

Groeten, Erik Hakkers
 
hoi Erik,
welkom bij dit edele genootschap,
leuke uitgebreide info  :)
 
Goede intro en welkom bij ons!!
 
Erik, welkom hier!

Er zijn hier meer dan genoeg wedstrijd teams, kom eens kennismaken bij een wedstrijd.
 
Welkom!
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Terug
Bovenaan Onderaan