BasBQ
Beef en Steak

Maverick tip top

Zag hem ook al voorbij komen. Weet niet wat ik er van moet denken. Is het alleen voor kogel Q's? Hoe wordt de temperatuur gemeten etc?
 
Ik vind het ook twijfelachtig... Behalve een lowres filmpje van Maverick is nergens te vinden hoe het nu precies werkt... Er zijn wel positieve reviews blijkbaar...
 
Hoe het werkt is 1 ding, maar het regelt alleen de afvoer, niet de toevoer, dus geweldig zal het niet zijn?
 
Inderdaad, en hij meet de temperatuur bij de uitvoer, niet op het rooster... Al die vragen  :D
 
Volgens mij is het een klep met een bimetaal, door het bimetaal op spanning te brengen kun je de temperatuur instellen. Het bimetaal gaat dan de klep regelen: wordt het te warm, gaat de klep dicht, te koud dan opent de klep.
Eindelijk hetzelfde als at je met de hand doet.
 
Hmmmm.......het ziet er wel als een geinig dingetje uit :), maar ik twijfel.....
 
BertM zei:
Volgens mij is het een klep met een bimetaal, door het bimetaal op spanning te brengen kun je de temperatuur instellen. Het bimetaal gaat dan de klep regelen: wordt het te warm, gaat de klep dicht, te koud dan opent de klep.
Eindelijk hetzelfde als at je met de hand doet.

+1
 
Dus ei van columbus?
 
ik heb er ook ??n en hij hield mijn weber toch 3 uur op 110 / 120 graden .
 
Terug
Bovenaan Onderaan