BasBQ
Beef en Steak

Maverick IChef ET-736 WIFI

Stevenstefke zei:
Had ik al gelezen Ewald, dank je.
Ben benieuwd of ik al de nieuwe probes krijg dan ik zag wel dat er 1 stompe en 1 kern probe op de foto stond

Tegenwoordig krijg je volgens mij alleen de nieuwe (hybride) probes de stompe bbq en kern probe zijn niet meer apart.
 
Hari-Bo zei:
Stevenstefke zei:
Had ik al gelezen Ewald, dank je.
Ben benieuwd of ik al de nieuwe probes krijg dan ik zag wel dat er 1 stompe en 1 kern probe op de foto stond

Tegenwoordig krijg je volgens mij alleen de nieuwe (hybride) probes de stompe bbq en kern probe zijn niet meer apart.

Volgens mij krijg je in de "Kit" nog wel de afzonderlijke probes, nieuw kan je volgens mij alleen de hybrides bestellen.
Maar ik kan het mis hebben met het eerste
 
De buit is binnen. Had direct de lashandschoenen van het andere draadje besteld.
0d7581118a378613d90dfca50be7fe3c.jpg

Als de maverick dezelfde kwaliteit is als de handschoenen dan is dat top.
 
Dat is geen 732 maar de 733  ;) veel plezier ermee.
 
Mooi snorrewitz!

Vraagje over die 732, ik probeerde de max BBQ temp in te stellen ( gebruikte geen kern voeler) en die sprong steeds weer op 80 als ik hem op bijvoorbeeld 250 los liet.
is hij dan toch ingesteld of doe ik iets verkeerd?
 
Stevenstefke zei:
Mooi snorrewitz!

Vraagje over die 732, ik probeerde de max BBQ temp in te stellen ( gebruikte geen kern voeler) en die sprong steeds weer op 80 als ik hem op bijvoorbeeld 250 los liet.
is hij dan toch ingesteld of doe ik iets verkeerd?

Je moet de "mode" knop indrukken als je de "alarmtemp" ingesteld hebt om deze te bevestigen, de ingestelde temp stopt dan ook met knipperen en verdwijnt als je de max BBQ temp knop weer indrukt zal hij voor 3 seconden weer verschijnen.
Maar dat staat ook allemaal in de Manual :D ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan