Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Volgens mij krijg je in de "Kit" nog wel de afzonderlijke probes, nieuw kan je volgens mij alleen de hybrides bestellen.
Maar ik kan het mis hebben met het eerste
Vraagje over die 732, ik probeerde de max BBQ temp in te stellen ( gebruikte geen kern voeler) en die sprong steeds weer op 80 als ik hem op bijvoorbeeld 250 los liet.
is hij dan toch ingesteld of doe ik iets verkeerd?
Vraagje over die 732, ik probeerde de max BBQ temp in te stellen ( gebruikte geen kern voeler) en die sprong steeds weer op 80 als ik hem op bijvoorbeeld 250 los liet.
is hij dan toch ingesteld of doe ik iets verkeerd?
Je moet de "mode" knop indrukken als je de "alarmtemp" ingesteld hebt om deze te bevestigen, de ingestelde temp stopt dan ook met knipperen en verdwijnt als je de max BBQ temp knop weer indrukt zal hij voor 3 seconden weer verschijnen.
Maar dat staat ook allemaal in de Manual
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.