Beef en Steak

Maverick ET-733

Het wisselen tussen F en C kon met de 732 ook ja.. Overigens heb ik daarop geen problemen met het aflezen van het display..  Was hij altijd al zo slecht afleesbaar, mrwolf, of kan het ook aan lege(re) batterijen liggen?

Waar ik zelf elke keer weer moeite mee heb is om de temperaturen in te stellen.. Meestal heb ik geen alarm erop staan, en wil ik dat wel, dan zit ik weer te pielen hoe dat ook alweer moest... aangezien ik de handleiding nooit kan vinden als ik hem nodig heb dan maar weer op internet snel zoeken naar de manual, etc...

Het scherm is altijd als slecht afleesbaar geweest. Dat komt niet door de batterijen, maar heeft echt met de kijkhoek te maken. Als die goed is, dan is het superscherp...

Het instellen is inderdaad erg onhandig. Ik ben erg snel in dat soort dingen, al zeg ik het zelf, maar bij dit apparaat heb ik altijd de handleiding nodig als ik iets wil veranderen, en dan ben ik nog 10 minuten bezig om onder- en bovengrenzen etc. in te stellen.

Ik herken het verhaal van mrwolf. De inkijk hoek scherm ben ik ook niet tevreden over. Je moet 'm hoger plaatsen dan je hoofd, dus niet op tafel maar op de kast. Ook de probes ben ik gaan twijfelen. Eerst zat een soort rubberachtige afdichting maar naar 2x gebruiken is deze afdichting opgedampt  :-O. Nu weet ik niet meer of nog wel voldoende waterdicht/waterdampdicht is.

De bediening is in het begin inderdaad niet intu?tief, maar je leert het al snel hoe de bediening werkt. En als je weet hoe het werkt is het weer logisch (klinkt stom, maar is wel zo).
Ik weet niet of de gebruikers het weten, de maverick heeft van verschillende soorten vleesgoed de voor geprogrammeerde instel temperaturen. Uiteraard kun je deze temperatuur handmatig anders in stellen.

Hier mijn bevindingen:
kijkhoek is idd minder ongeacht de batterijen
Probes nog geen idee dat het niet zou kloppen
instellen is na een paar keer doen best makkelijk

Wat betreft de inkijkhoek ben ik benieuwd hoe dat bij het vorige model was

Al met al ben ik wel tevreden en geeft deze thermometer ontzettend veel rust tijdens een lange sessie

Ik heb ook een Maverick ( geen idee welk model)  En het instellen? Een RAMP! Ik snap er niets van, zit altijd te k l o o i e n.... En dan heb ik hem ingesteld ( de onderwaarden en tijd begin ik al niet aan) vergeet ik dus vaak het geluid aan te zetten.... Blond.
Maar! maar! Als hij dan eenmaal aan de gang is, vind ik het een topding. Dus ik ben er toch erg blij mee. Dat dan weer wel.

Heb een 733 besteld met het idee dan rust te hebben bij lange sessies, nu loop je toch steeds naar buiten om te kijken. Inmiddels heb ik hem binnen en hoop hem binnenkort uit te gaan proberen.

Ik ben zelf al een.paar maanden trotse eigenaar van een 732 en ik vind t een top apparaat.
Handleiding nooit gelezen.
erg makkelijk in te stellen ( normaal ben.ik daar niet zo handig in).
Alleen zijn de presets die de 733 wel  heeft ten opzichte  van de 732 wel handig.
Verder ben ik r erg blij mee vooral t bereik als je een wat langere tuin hebt.
Kortom ik zeg maverick Toppie

Terug
Bovenaan Onderaan