BasBQ
Beef en Steak

Mastertouch in een tafel.

 
 
 
 
 

Maccie

Gerijpt
Berichten
2.592
Hallo mede freaks,

Ik zit al een tijdje te denken om mijn mastertouch in te bouwen in een tafel. Ik heb vele opties overwogen. Je hebt maar 1 handvat en dan ook nog die beugel waar de deksel in valt.

Ik heb afgelopen periode een nieuwe keuken laten plaatsen maar helaas gaat er altijd wel iets mis met een keuken. Bij mij was het keramieken werkblad verkeerd ingemeten. Gelukkig heb ik die zelf niet ingemeten dus de leverancier draaide voor de kosten op. Mij werd verteld dat ik het blad mocht houden.

Tja, het project kon beginnen.

Ik had eigenlijk niet genoeg tijd om de tafel te maken. Maar ik kon me toch niet bedwingen en ben er toch aan begonnen. Dit is helaas wel ten koste gegaan van de foto's ;(

Halverwege


En het resultaat.




Ik ben nog niet helemaal tevreden. Ik zoek nog dopjes voor onder mijn pootjes van de Q. De stangen zijn ook iets te smal en deze heb ik (waar ze in de Q gaan) iets verdikt met ducktape. Verder nog haakjes voor het gereedschap en natuurlijk nog een mooie bieropener ;)

Al met al ga ik hier veel plezier aan beleven.

 
mooie tafel hoor
 
Lekker makkelijk!
 
toppertje
 
Ziet er goed uit!!
Daar ga je idd een hoop plezier mee beleven.

Mogelijk alternatief: Pootjes kun je ook eventueel redelijk makkelijk vervangen en dan gelijk laten buigen en dopjes eronder. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan