Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik herken wel wat je schrijft. Die vuurschaal heeft op deze manier wel ruimte om wat te kunnen werken door de hitte. Voorkomt mijns inziens dat ie breekt door uitzetten en krimpen.Vraag met betrekking tot het opbouwen van een Masterbuilt. Het valt me op dat de handleiding niet helemaal helder is. Zo zegt die bijvoorbeeld dat je het dekselschanier moet gebruiken voor het tillen, terwijl op de Kamado zelf een sticker zit dat dat niet mag. Maar goed, hij staat inmiddels netjes op het frame. Tijd dus voor de binneninrichting.
Als ik de vuurbak opbouw, valt het me op dat doe niet helemaal netjes aansluiten op elkaar. Met wat schuiven is het geheel wel dicht, maar oogt wat rommelig. Is dat normaal of moeten de wanden echt in elkaar vallen?
Dan het cooking rack, deze moet passen op de inkepingen van de retaining ring. Let op: meervoud. Bij mij past 1 pootje in de inkeping, maar de twee andere niet. De boel is daardoor eigenlijk niet 100% waterpas. Hoe is dat bij jullie?
En dan wat esthetisch: hebben jullie ook een witte kitrand rond de onderschuif?
Gelukkig niet..En dan wat esthetisch: hebben jullie ook een witte kitrand rond de onderschuif?
Ok, question...
In mijn huidige vergelijking heb ik de volgende Q's:
Bastard Urban Large (49 cm rooster)
Grill Bill (47 cm rooster)
Masterbuilt (46 cm rooster)
duurste vs goedkoopste Q verschil is ongeveer €375 incl bepaalde accessoires. Mijn vraag is echter... Ga ik het aantal cm's merken of is dit verwaarloosbaar?
En zijn er andere mitsen en maren waar ik in deze vergelijking op moet letten?
Dank voor je snelle reactie, heb bestelling geplaatst! Hopelijk asap uit proberen !Ik heb deze vorige week binnen gekregen..het gaat samen..hoewel 1 handvat ervoor zorgt dat de d&c daarop steunt...maar deze schijnt om te buigen te zijn...het gaat maar om 1 cm.
Ik geloof dat het originele systeem wel aan elkaar kan hangen..maar voor mij geen meerwaarde..ik ben er content mee (maar ben wel een newbie
Bij deze bevestigd.Ik heb deze vorige week binnen gekregen..het gaat samen..hoewel 1 handvat ervoor zorgt dat de d&c daarop steunt...maar deze schijnt om te buigen te zijn...het gaat maar om 1 cm.
Ik geloof dat het originele systeem wel aan elkaar kan hangen..maar voor mij geen meerwaarde..ik ben er content mee (maar ben wel een newbie
Daar ga je veel plezier aan beleven. Zonder accessoires prima te gebruiken. Kolenmans is inderdaad wel fijn. Mocht je (op termijn) nog wat geld overhebben zij een D&C systeem en gietijzeren roosters ook wel fijn.Ok... Vanmiddag de mijne besteld...
Besloten om eerst maar eens met de standaard Q en kolenmand te beginnen en te kijken wat wenselijk is! Kan niet wachten om m'n kippie en varky te verdienen!
To BBQ or not to BBQ is no question at all..
Gefeliciteerd. Daar ga je veel lol aan beleven. Heb het zelf ook gemerkt dat met een kamado je zonder problemen even erbij kan bbq. 's ochtends BBQ aan, vlees erop en lekker heel de dag je ding doen wachten tot vlees klaar is. Bijna saaiOk... Vanmiddag de mijne besteld...
Besloten om eerst maar eens met de standaard Q en kolenmand te beginnen en te kijken wat wenselijk is! Kan niet wachten om m'n kippie en varky te verdienen!
To BBQ or not to BBQ is no question at all..