BasBQ
Beef en Steak

Marco! Aangenaam.

Astrapowerrr

Tondelzoeker
Berichten
3
hoi ik ben dus marco.
net lid geworden van dit forum omdat ik zoekende ben naar een beetje hulp in het aftellen van mijn heater meter.
Ben niet een doorgewinterde bbqer maar vind het leuk om er mee bezig te zijn.

ik ben in het bezit van een grill guru compact. groot zat voor ons gezin en hoe we deze gebruiken. nu het 3e jaar in bezit.

ik hoop dat ik hier nog een hoop mag opsteken en bijleren.

groetjes marco
 
Welkom Marco!
 
Welkom Marco
 
Welkom Marco
 
hallo mede halo ers ik heb een bericht geplaats maar daar reageert niemand op? is dit forum erg inactief in het beantwoorden van vragen?
ik hoop het wel want dat heeft mij wel tot deze aanmelding geleid.

ik hoop echt dat iemand me een beetje verder kan helpen..

groetjes marco
 
hallo mede halo ers ik heb een bericht geplaats maar daar reageert niemand op? is dit forum erg inactief in het beantwoorden van vragen?
ik hoop het wel want dat heeft mij wel tot deze aanmelding geleid.

ik hoop echt dat iemand me een beetje verder kan helpen..

groetjes marco

Er zit enorm veel kennis en ervaring op dit forum en er zijn dagelijks veel mensen actief.

Je hebt een behoorlijk specifieke vraag over een controller waar ik ook geen antwoord op heb.

Geef het even, er komt echt wel een antwoord.
 
hallo mede halo ers ik heb een bericht geplaats maar daar reageert niemand op? is dit forum erg inactief in het beantwoorden van vragen?
ik hoop het wel want dat heeft mij wel tot deze aanmelding geleid.

ik hoop echt dat iemand me een beetje verder kan helpen..

groetjes marco
Welkom Marco, ik zag dat er nog niemand op je bericht heeft gereageerd inderdaad.... Ik heb geen idee wat een HM is, weet je zeker dat de forum leden die je wel kunnen helpen dat wel weten? ;)
 
Marco, van harte welkom.
 
Welkom op het genootschap marco
 
Terug
Bovenaan Onderaan