BasBQ
Beef en Steak

Makro, Sligro, Hanos, en andere passen

caeyers zei:
En dan betaal je gewoon de prijs met btw veronderstel ik?

Moet ik toch eens over nadenken. Maar dan ga ik nog een diepvries moeten bijkopen denk haha.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja dat heb je helemaal goed.  En dat van die extra diepvries. Ja dat klinkt bekend. Hier ook extra vriesruimte sinds de zomer.  :)
 
Bij de makro in beverwijk wel controle steekproefsgewijs. Pas is ook niet van mij. Gelukkig is mijn zwager de pashouder dus die appt als hij gaat zodat ik ook wat kan meenemen. Alleen nog een extra vriezer inderdaad.....want het is er een stuk goedkoper dan bij de slager
 
Ik heb een stichting op mijn naam (help mij de winter door achtig), van alle drie een pas. Kvk inschrijving kost niets.
 
Barbeknoei zei:
Ik heb een stichting op mijn naam (help mij de winter door achtig), van alle drie een pas. Kvk inschrijving kost niets.

Ik dacht dat er een inschrijvingsvergoeding verplicht was van 50 euro
 
SponZ zei:
Barbeknoei zei:
Ik heb een stichting op mijn naam (help mij de winter door achtig), van alle drie een pas. Kvk inschrijving kost niets.

Ik dacht dat er een inschrijvingsvergoeding verplicht was van 50 euro
Jaren geleden ooit ingeschreven bij de kvk, kost me nu iig niets meer
 
Barbeknoei zei:
SponZ zei:
Barbeknoei zei:
Ik heb een stichting op mijn naam (help mij de winter door achtig), van alle drie een pas. Kvk inschrijving kost niets.

Ik dacht dat er een inschrijvingsvergoeding verplicht was van 50 euro
Jaren geleden ooit ingeschreven bij de kvk, kost me nu iig niets meer

Dat klopt, voor nieuwe inschrijvingen is er echter wel een vergoeding verschuldigd . Waarschijnlijk om de wildgroei aan groothandelspassen tegen te gaan.
 
Heb je met zo'n stichting nog verplichting tav de fiscus oid , statuten etc?
 
Barbeknoei zei:
Niet dat ik weet en hij staat al meer dat 15 jaar op mijn naam
Oh ja, ik heb trouwens wel een bestuur. Voorzitter (ik), penningmeester (ik) en secretaris (ik ).
Statuten is volgens mij niet verplicht
 
Ik heb me ook maar aangemeld bij WBQA. Hanos pas + magazine vond ik genoeg voordeel bieden voor de kosten. Ben benieuwd wanneer de pas binnen komt, kan niet wachten om daar weer eens te shoppen.
 
Sligro, Hanos, Makro en Zegro.

In Barendrecht
 
Dit zojuist even doorgelezen en die pas aanvragen van de hanos voor 6 tientjes klinkt erg interesant. B

Nou is mijn vraag aan de wat ervarene groothandel bezoekers. Is het in het algemeen (incl btw) goedkoper als bijvoorbeeld een supermarkt als deka/jumbo etc etc? En dan doel ik op vlees/drinken enz?
Ik kan helaas geen prijzen zien van de hanos en weet ook niet als ik een prijs zie of dat nou incl/excl btw is.

Ik ben erg benieuwd, en als dit in een ander topic moet hoor ik dat ook graag :)
 
RicooCardoo zei:
Dit zojuist even doorgelezen en die pas aanvragen van de hanos voor 6 tientjes klinkt erg interesant. B

Nou is mijn vraag aan de wat ervarene groothandel bezoekers. Is het in het algemeen (incl btw) goedkoper als bijvoorbeeld een supermarkt als deka/jumbo etc etc? En dan doel ik op vlees/drinken enz?
Ik kan helaas geen prijzen zien van de hanos en weet ook niet als ik een prijs zie of dat nou incl/excl btw is.

Ik ben erg benieuwd, en als dit in een ander topic moet hoor ik dat ook graag :)

Ik ga niet zozeer naar de Hanos of Sligro voor de prijs maar juist voor het assortiment en de kwaliteit. Zeker bij de Hanos hebben ze een mooi assortiment aan vlees.
Groenten, kruiden en specerijen zijn wel goedkoper dan bij de supermarkt. Zeker als je gewoon 500 gram bussen met specerijen koopt!
 
B.asv +1 Over het algemeen is het niet goedkoper, al zijn er regelmatig wel leuke aanbiedingen!
 
Dankjewel, ik zal het dan eens overwegen.

Als je dat lidmaatschap na een jaar opzecht, kan je de pas dan nog steeda gebruiken of stopt dat ook?
 
Ik vind de non-food bij Hanos ook geweldig. Je kunt er allerhande pro spullen verkrijgen. En dat is ook wel zo makkelijk.
 
RicooCardoo zei:
Dankjewel, ik zal het dan eens overwegen.

Als je dat lidmaatschap na een jaar opzecht, kan je de pas dan nog steeda gebruiken of stopt dat ook?

Lijkt me dat het pasje dan niet meer geldig is...
 
Ook maar een lidmaatschap aangevraagd bij wbqa, zeer leuke prijs voor wat er allemaal voor krijgt. Ik had gekozen voor ideal betaling en dan staat er achter dat je wordt doorgestuurd alleen dit gebeurde niet. Wel mail ontvangen van bevestiging dus we gaan zien hoe dit verloopt


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Als je dat lidmaatschap na een jaar opzecht, kan je de pas dan nog steeda gebruiken of stopt dat ook?

Lijkt me dat het pasje dan niet meer geldig is...

Ik geloof er niets van dat iemand achter dat pasje aangaat hoor!
Mijn vader was al jaren uitgeschreven bij de KvK, maar dat pasje raak je pas kwijt, als je langer dan 1 jaar niet meer langs gaat bij de groothandel.
Dan nemen ze deze in beslag, en zeggen ze, dat je een nieuwe moet aanvragen.......... maar dat gaat dan uiteraard niet meer.

Dus, niet druk om maken.

Mac
 
Terug
Bovenaan Onderaan