BasBQ
Beef en Steak

Makro procureur

 
 

RvH6511

Pitmaster
Berichten
822
Ik zie bij de Makro de procureur in de aanbieding. Een doos is 9 kg. (diepvries)
Wellicht een domme vraag maar dit zijn hoop ik http://www.bbqgenootschap.nl/forum/Smileys/yahoo/3.gif wel meerdere stukken.
Heeft iemand ervaring met dit product van de Makro?

Alvast bedankt voor jullie reactie
 
ik koop bijna altijd deze dozen met procureur bij de Makro. Er zitten 3 procureurs in die tussen de 2,5 en 3,0 kg per stuk wegen. Ze zijn wel diep gevroren
 
Toevallig vandaag de laatste van de 3 procureurs opgemaakt.

Ik moet zeggen dat ik er niet zo tevreden over ben. Vond ze alle 3 erg vet, veel hard vet ook. Veel vet binnen in. De minste die ik tot nu toe heb gehad.

Heb wel vaker procureurs van de versafdeling gehad. Hier ben ik wel tevreden over.


Als ik recreaties van bovenstaande "veelverbruikers" zo lees zal ik wel een verkeerde lichting hebben gehad.
 
ik heb er eerlijk gezegd nog geen problemen mee ondervonden Tim
 
Ook wel eens een doosje meegenomen en was er zeer over te spreken. 
 
Maccie zei:
Toevallig vandaag de laatste van de 3 procureurs opgemaakt.

Ik moet zeggen dat ik er niet zo tevreden over ben. Vond ze alle 3 erg vet, veel hard vet ook. Veel vet binnen in. De minste die ik tot nu toe heb gehad.

Heb wel vaker procureurs van de versafdeling gehad. Hier ben ik wel tevreden over.


Als ik recreaties van bovenstaande "veelverbruikers" zo lees zal ik wel een verkeerde lichting hebben gehad.
Weet je toevallig of de versafdeling de procureurs standaard verkopen of moet je deze bestellen??
 
versafdeling heeft ze ook altijd op voorraad
 
Hoe lang zijn ze houdbaar bij -18? Het is een mooie aanbieding en wilde toch al even langs voor de spare ribs.

Deze procureur kan je ook sat? babi van maken toch?
 
joethesmoker zei:
Hoe lang zijn ze houdbaar bij -18? Het is een mooie aanbieding en wilde toch al even langs voor de spare ribs.

Deze procureur kan je ook sat? babi van maken toch?
Volgens mij is het in de diepvries maximaal 6 maanden houdbaar. (dit hou ik zelf tenminste aan als maximum)
Sate van varken is lekker mals dus is ook dit stuk vlees goed bruikbaar.
 
RvH6511 zei:
joethesmoker zei:
Hoe lang zijn ze houdbaar bij -18? Het is een mooie aanbieding en wilde toch al even langs voor de spare ribs.

Deze procureur kan je ook sat? babi van maken toch?
Volgens mij is het in de diepvries maximaal 6 maanden houdbaar. (dit hou ik zelf tenminste aan als maximum)
Sate van varken is lekker mals dus is ook dit stuk vlees goed bruikbaar.

Hallo JoeTheSmoker, volgens het etiket op de doos zou het een jaar houdbaar zijn mits <-18 celcius. Aangezien het een jaar bij mij toch niet gaat halen is het voor mij geen probleem geweest om een doosje mee te nemen.  =)) :-h >:D<
 
joethesmoker zei:
Ze zijn ook per stuk te koop voor de actie prijs!

Het probleem voor mij is altijd dat ik zo hebberig wordt als ik zulke mooie stukken vlees zie voor de Q. Per stuk kopen is dan geen optie meer voor mij..... =)) =)) =)) =)) =))
 
Hoe lang zou je bezig zijn om zo'n stuk te ontdooien? Toch een 3 kilo diepgevroren homp vlees.
 
robbierob2005 zei:
Hoe lang zou je bezig zijn om zo'n stuk te ontdooien? Toch een 3 kilo diepgevroren homp vlees.

Uit ervaring weet ik inmiddels dat ik 2 stukken in de koelkast had liggen al 1,5 dag en dat het nog niet echt ontdooit was. Nu is dat dezelfde koelkast waar mijn bier in ligt dus hij staat koud zat en ik had iedere keer een reden om een biertje te halen. (moest immers iedere keer even voelen hoever het vlees al ontdooit was :) )
Maar nadat ik stomdronken was heb ik toch maar besloten de stukken procureur buiten de koelkast te leggen zodat ik vanochtend kon starten met het kruiden.
Heeft dus vanaf maandag tot en met vanochtend er over gedaan om te ontdooien. Met de laatste 8 uur buiten de koelkast. B-) B-)
 
snelle veilige methode is in plastiek en dan een nacht buiten de koelkast op een koele plek in water.
en volgende morgen de resterende tijd zonder  water in de koelkast
 
Terug
Bovenaan Onderaan