BasBQ
Beef en Steak

Maiden run OFYR

 
 
 

Marnix

Kooltjesharker
Berichten
210
Eindelijk is het zo ver, maiden run OFYR. En voor de sprong in het onbekende te wagen toch maar een serieuze back up voor zien, Pulled Pork, Walchers gilden spek, en 3 slabben ribbels hier mee kon er niets fout gaan  :) babi panggan spek, nr 21 van bij de chinees in de UDS  :D Voor de OFYR had ik 1,5 kg Spifs burgers voor zien en Koreaanse kipsat? van tante Miho, wat worsten spul en konden we het Walchers gilden spek afbakken,  Achter mij stond toch nog een Weber ketel goed opgestookt, wat kon er dan nog mis gaan.





Heel voorzichtig er een stuk of 5 op de bakplaat en wonder wel dat ging goed vooruit, de 15 burgers in no time verdwenen  X( 









De Koreaanse kipsat? van tante Miho was ook een schot in de roos



Maar zo als je kan zien moet ik teenslippers afraden hier en daar wil er nog al eens een drupje olie of vet in het heetste van de strijd op de grond belanden.



oorspronkelijk was de OFYR wat hoog en hebben we er een stukje (12 cm) van de sokel af gedaan, stuk handiger nu.


Er is nog een deksel onderweg die de ganse plaat bedekt maar zo lang gebruiken we een oud Weber hoedje zo blijft de assen er in  ;)



Wat vinden we er van, leuk hebbe ding, plezant om te doen denk wel als het buiten wat kouder word om dan met wat vrienden er gezellig rond te staan nog wat anders is.
voorlopig gaan we ons met het kleinere spul bezig houden, fingerfood, voor de dikkere worsten eens proberen om een braadslede omgekeerd er op te leggen, dus nog veel experimenteren  :D

Is dit nu wat ze bedoelen met Chow Cooking  B-)

Bedankt voor het kijken, moet er iemand idee?n krijgen dan horen we het wel  :D




 
Gezellig!
 
Ziet er goed en gezellig uit!
 
Echt super mooi die OFYR!
 
Ziet er goed uit!

Zit er zwaar over te twijfelen om er een te kopen, twijfel nog een beetje over het functionele gedeelte....
 
Netjes gemaakt en volgens mij hartstikke gezellig om er rond om te staan en te grillen. Veel gezellige uurtjes rond de OFYR gewenst.
 
Gaaf ding hoor.

Je zou er eigenlijk een houten ring om heen moeten hebben (1 cm vrij van de stalen plaat) zodat je er ook aan kan eten.
Of is dat te warm?
 
Terug
Bovenaan Onderaan