BasBQ
Beef en Steak

Maar wie is de FoodSnobFrog???

TheFoodSnobFrog

Vuurmaker
Berichten
78
Hallo  ;D
Ik ben een Fransman die al bijna 20 jaren in Amsterdam woont, ik ben ook gedeeltelijk opgegroeid in de VS - ik ben drietalig maar ik kan helaas helemaal geen Nederlandse schrijven dus allereerst wil ik mijn excuses aanbieden voor mijn slechte geschreven Nederlandse  :(

Ik ben een echte "foodie": ik ga naar veel restaurants (meestal Michelin sterren) overal in Europa, ik schrijf een blog over reizen, eten en wijnen, ik hou van lekker koken en ik ben helemaal gek op BBQ (grillen en smoken) of course waar ik dan mn Amerikaanse en Franse "roots" mooi kan combineren  :-\

Voor de grap, heb ik ook meegemaakt aan de Nederlandse versie van Top Chef, de tweede seizoen, en daarom zeg ik niet zoveel meer over mijn zelf: misschien kan iemand raden wie ik ben of wat m'n eerste naam is? Een leuke (makkelijk) raadsel voor jullie dacht ik :)

Ik ben heel blij dat ik dit forum gevonden heb  met mensen die net zo gek zijn als ik  :p
Ik weet zeker dat ik hier veel kan leren (en delen) en m'n ultime doel is misschien een keertje meedoen aan een BBQ competitie...

Hieronder zet ik een paar leuke photos van mij:

Fricandeau en Rosbief - Indirect
Mk0h7xU.jpg


Karbonades met Lard en Giant Aubergine - Smoked
oWMIf1I.jpg


Bij m'n favoriet slager...
IjfueIF.jpg


Lamsbout met Proven?al kruiden- Smoked
8rQzLcZ.jpg


Lams Carr? en Varkensrollade in Jack Daniels marinade, glaze en houtsnippers - Indirect
g8eJmIl.jpg
 
Hoi FoodSnobFrog,

Van harte welkom bij het Genootschap! Top Chef heb ik niet gevolgd, dus ik laat het raden graag aan anderen over :D
Wat wedstrijden betreft kom je mooi op tijd, op 19 en 20 oktober organiseren wij onze eerste cook-off! Dus je hebt nog tijd om te oefenen ;)
 
hoi FoodSnobFrog,

Welkom bij dit edele genootschap.
Zo te zien ben je al aardig bekend met het bbqen, doe lekker mee en we zijn benieuwd naar je recepten en foto's
 
Welkom op het forum van het BBQ Genootschap.
Ik vermoed dat we nog heerlijke gerechten van je gaan zien.(Alain)

Gr. Mike
 
welkom!
 
Volgens mij ben je al gespot door Mike  :)
Welkom op het forum FoodSnobFrog (Alain)

Mac
 
Nee ik ben niet Alain :D

His is de mede-presentator van Masterchef toch? Ik ben zelf geen Chef, en ik ben echt niet "bekend"...
 
Welkom FoodSnobFrog,

Dat ziet er lekker uit.
Je eerste posting zou ok zo op willen eten. 8)
Kan jammer genoeg niet. :mad:
 
TheFoodSnobFrog zei:
Nee ik ben niet Alain :D

His is de mede-presentator van Masterchef toch? Ik ben zelf geen Chef, en ik ben echt niet "bekend"...

Dan weet ik het ook niet,maar dat komt nog wel.
 
Nou, je brengt het spannend genoeg in ieder geval! Ik kijk ook geen kookwedstrijden op tv, dus wie gaat het raden?
Welkom hier in ieder geval :)
 
Yammie.....ziet er erg goed uit op de foto's.....krijg spontaan trek!
Welkom op het forum en hopelijk zien we nog veel meer lekkere gerechten voorbij komen  :)
 
Welkom, waarschijnlijk kan je ons nog wat leren?
 
Dominique zei:
Nou, je brengt het spannend genoeg in ieder geval! Ik kijk ook geen kookwedstrijden op tv, dus wie gaat het raden?
Welkom hier in ieder geval :)
Wat??  :eek: Nooit naar BBQ Pitmasters gekeken?!?!?!  ???
 
TheFoodSnobFrog zei:
Dominique zei:
Nou, je brengt het spannend genoeg in ieder geval! Ik kijk ook geen kookwedstrijden op tv, dus wie gaat het raden?
Welkom hier in ieder geval :)
Wat??  :eek: Nooit naar BBQ Pitmasters gekeken?!?!?!  ???

BBQ pitmasters kijken we wel en dan op de iPad of laptop want in Nederland is het niet "op tv" ;)
 
TheFoodSnobFrog zei:
Dominique zei:
Nou, je brengt het spannend genoeg in ieder geval! Ik kijk ook geen kookwedstrijden op tv, dus wie gaat het raden?
Welkom hier in ieder geval :)
Wat??  :eek: Nooit naar BBQ Pitmasters gekeken?!?!?!  ???
Tuurlijk wel, op de computer. Maar dat is toch niet op tv hier?
OOO Gerard was me voor, lezen is ook een vak Dominique.... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan