BasBQ
Beef en Steak

Luxe probleem....

etienne_91

Tondelzoeker
Berichten
15
Na enkele maanden met een weber 47cm compact te hebben gespeeld is mijn oog nu gevallen op een grotere Weber broer als kerstcadeau (wel zelf betalen... :( )

Echter zit ik nu met een dilemma. Ik kan nl. via een connectie bij een dealer een Weber Original 57cm of een Master Touch 57 met GBS Rooster krijgen voor een hele mooie prijs. De original heeft een vast rooster met scharnieren en de Master Touch een GBS Rooster... Prijsverschil? ? 10,-

Wat raden jullie aan...? Is het niet vervelend Q?n op een GBS Rooster omdat het middelste gedeelte los ligt? Ben niet onmiddellijk voornemens om het GBS te gaan gebruiken, maar wellicht in de toekomst? Wie zal het zeggen?

Qua accessoires heb ik al de kolenbakjes en rails & pizzasteen 36,5cm.

Wie-o-wie kan me advies geven?  :D
 
Daar heb je geen last van hoor, heb GBS rooster en de originele maar de GBS ligt er altijd op.
 
Vogels +1
Wat zijn de overige verschillen tussen de 2 ?
 
Ik zou de MT kiezen, deze heeft ook een dekselhouder.
Het verschil tussen het vaste rooster en het GBS rooster is minimaal, van het losse deel heb je geen last.
Ik gebruik het GBS rooster ook zonder middenstuk; er past een DO in, bereiden van BCC ?n groentes grillen tegelijkertijd, indirect BBQ'en langs de rand met het vuur in het midden
 
Nou mensen, mijn keuze is gemaakt. De 57 MT met GBS it is  B-) As. week maar even richting het noorden rijden en m'n nieuwe vriend in ontvangst gaan nemen.. Ohja.

Alleen nog de kleur uitzoeken....  :-S
 
Lijkt me een top keuze!
Veel plezier alvast en snel vies maken ;)
 
Ik zou toch eerder voor een rvs variant kiezen (gezien het aantal problemen met de standaard versie)
 
ShuttleX zei:
Ik zou toch eerder voor een rvs variant kiezen (gezien het aantal problemen met de standaard versie)
Maar zit er standaard niet bij :)
(Ben ook erg fan van rvs)
 
Terug
Bovenaan Onderaan