Beef en Steak

Luuc Kamado

Tja de vraag is of goedkoop duurkoop word.
Als je toch een goedkopere wil is de urban chef van Intratuin dan niet wat voor je? Iets bekender en toch niet duur. En tot en met zondag 20% korting op een artikel naar keuze (wel alleen in de winkel)


 
Die Q heb ik van in juli 2020.
Al veel gebruikt zonder enig probleem.

IMG_20200708_102719.jpg
 
Of de grill guru large ? Deze is qua garantie niet slecht en best bekend. Anders heb je voor 869 euro een kamado joe classic 1 met hoes en standaard meegeleverd divide and conquer systeem.
 
Heb enige tijd geleden een artikel gelezen waar het kwaliteitsverschil hem in zou zitten tussen goedkopere en duurdere kamado's.

Blijkbaar wordt het keramiek in meerdere rondes gebakken. Sommige merken bakken minder vaak waardoor het keramiek sneller zal breken bij stoten en schokken. Ook heeft de kwaliteit van de kamado invloed op hoe makkelijk die op temperatuur te houden is.

Hang en sluitwerk van de kamado evenals de materialen gebruikt voor het karretje waar hij in staat inclusief de zijtafels maakt verschil.

En zoals gezegd service en garantie.

Persoonlijk neem ik bij dit soort bedragen liever geen risico en sluit me aan bij het advies hierboven.
 
Heb enige tijd geleden een artikel gelezen waar het kwaliteitsverschil hem in zou zitten tussen goedkopere en duurdere kamado's.

Blijkbaar wordt het keramiek in meerdere rondes gebakken. Sommige merken bakken minder vaak waardoor het keramiek sneller zal breken bij stoten en schokken. Ook heeft de kwaliteit van de kamado invloed op hoe makkelijk die op temperatuur te houden is.

Hang en sluitwerk van de kamado evenals de materialen gebruikt voor het karretje waar hij in staat inclusief de zijtafels maakt verschil.

En zoals gezegd service en garantie.

Persoonlijk neem ik bij dit soort bedragen liever geen risico en sluit me aan bij het advies hierboven.

Gewoon één regel in gedachten houden, je krijgt waar je voor betaald. Kijk, bij mijn bijhandel in tweedehands fietsen is het net zo, een degelijke nieuwe betaal je vanaf 600-700 € maar je kan evengoed bij Decathlon of online shops een nieuwe hebben voor de helft of minder maar daar moet je dan ook geen positieve verwachtingen over hebben. Is met de meeste dingen zo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan