BasBQ
Beef en Steak

lowland smokers klusje afgelopen vrijdag

 
 

Spiffs

Pitmaster
Berichten
627
Afgelopen vrijdag hadden we een klusje in Utrecht, 35 man, erg leuk om te doen.

61a864b3.jpg


f142ccfc.jpg


e0b8672a.jpg


69481486.jpg


081b5cf2.jpg


88f95847.jpg


277ab7f8.jpg


48deddac.jpg


6039b178.jpg


c48c3a12.jpg


63a852d1.jpg


3b259323.jpg


01ef09fa.jpg


762feedd.jpg


e52c58a7.jpg


a99153c4.jpg


http://www.youtube.com/embed/aZpH_3rmYzE?

IMG_1931.jpg


fc1c5d1c.jpg


2cb2dc4f.jpg


790cf987.jpg


 
mooie reportage Marc, ziet er allemaal geweldig lekker en verzorgt uit
 
Dat ziet er goed uit Marc!
 
lijk me zeer leuk om te doen en vooral als iedereen tevreden en buikjes vol naar huis gaat.
 
Zo die hebben lekker gegeten!! Ben wel benieuwd wat het recept van die garnalen met dat laagje zout precies is.
 
Dat ziet er allemaal erg lekker uit...
Vlammen altijd leuk  8)
 
volgens mij zitten daar nu wel een paar bekeerde gelovigen tussen  Halelujah.... ;) ;D
 
Hoop bekende recepten, lekker :) Zie ik dat trouwens goed bij de burgers, coal fired sweet potatoes (BBG ?)?
 
@Eddeped: dat is het hele recept, bakje, laag grof zeezout, garnalen, alles behalve de kop weer bedekken met een laag grof zeezout, indirect op de bbq, als de koppen mooi roze zijn, garnalen eraf , schoonborstelen en pellen.

@Noskos: yes! we kregen op het laatst te horen dat er 1 vegetari?r bij was, hamburger was een gemarineerde portobello
 
Spiffs zei:
@Eddeped: dat is het hele recept, bakje, laag grof zeezout, garnalen, alles behalve de kop weer bedekken met een laag grof zeezout, indirect op de bbq, als de koppen mooi roze zijn, garnalen eraf , schoonborstelen en pellen.

@Noskos: yes! we kregen op het laatst te horen dat er 1 vegetari?r bij was, hamburger was een gemarineerde portobello
Nou dat lijkt me het proberen eens waard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan