BasBQ
Beef en Steak

Low&Slowlands 8 september

  • Onderwerp starter harmvanrooij
  • Startdatum
H

harmvanrooij

Gast
Op 8 september gaat de eerste editie van Low&Slowlands plaats vinden, helaas op de zelfde dag als de forum-meating.
Dit evenement zal georganiseerd worden in Overasselt, net onder Nijmegen.

Gedurende de dag zijn er verschillende demonstratie van onder andere vis roken en Dutch Oven brood bakken.
Daarnaast zijn er 3 workshops, bedoeld voor de beginner om zo zijn/haar bbq te leren gebruiken.

Neem eens een kijkje op www.lowandslowlands.nl, daar staat meer informatie over de dag.

We hopen dat het een gezellige dag wordt, die we met veel bbq-fanaten kunnen delen.

Wie weet tot ziens,

Michel Disveld & Harm van Rooij
 
Dat zal vast een heel gezellige bijeenkomst worden, de lowlandsmokers kennende! Jammer dat het op dezelfde dag is, nu kunnen mensen dus niet naar beide dingen gaan.

Veel plezier en groetjes aan het team!
 
Hoi Dominique, de lowlandsmokers zijn niet aan het evenement verbonden, althans ze hebben zich nog niet ingeschreven.
Het is inderdaad jammer dat het tegelijk is, toch hopen we dat het een succes wordt, gelukkig zitten we beide in een ander deel van nederland.

 
Ik zie de vergissing zit helemaal aan mijn kant! Ik las lowlandsmokers, ipv lowandslowlands, dom dom!

Jammer genoeg werkt je linkje niet.
 
Yep, hij doet het.
 
Succes met jullie evenement. MOINK is trouwens met hoofdletters ;)
 
Het programma is inmiddels bekend!

Bekijk de site voor meer informatie: www.lowandslowlands.nl

programma.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan