BasBQ
Beef en Steak

Losse probe WSM 47

 

MartinR

Sprokkelaar
Berichten
32
Hallo,

Ik heb dan eindelijk een WSM47 gekocht op MP voor een kleine 75eu, kom ik er alleen achter dat er geen thermometer in de deksel zit.

Zijn  die ergens los te koop of raden jullie mij wat anders aan zo ja, zou ik dat graag vernemen van jullie pro's hier op het forum.


Vriendelijke groeten Martin
 
ik denk dat je die wel ergens kan vinde als je het aandurft een gat te boren in het deksel anders een externe termometer kopen en dan door het bovenste lucht rooster of een speciale eyelet/gamma mod
 
Frits +1
 
Ik heb nog een setje eyelets liggen waar ik niks mee die omdat in de wsm2014 de eyelet er standaard in zit
 
@gerard777 bedankt maar kheb net een nieuw setje besteld...


Shit had ik nu nog maar ff gewacht!
 
Leg anders een losse vleesthermometer bij de rookgaten in de deksel. De dome meter gebruik ik niet maar soms is het wel handig een extra simpele meter te hebben als controle. Ik merk wel eens dat een probe in de war raakt als deze tegen een stuk vlees of folie aanligt. De dome meter is dan gewoon een extra controle voor me.
 
Had ik dit gisteren maar gelezen, dan had ik je vanmorgen op school gelijk aangesproken hierover :D Ik heb dan mogelijk wel interesse, Gerard! Ik had er nooit wat aan omdat mijn Maverick (732) niet past, maar voor mijn BBQ controller gebruik ik probes van de ET-73 en die zouden er als het goed is wel doorheen moeten kunnen..
 
Ik kan ze gewoon mee laten komen met de volgende bestelling bbqguru of je gaat voor de Gamma mod; we hebben nu een gamma in Zeewolde ;)
 
Gerard777 zei:
Ik kan ze gewoon mee laten komen met de volgende bestelling bbqguru of je gaat voor de Gamma mod; we hebben nu een gamma in Zeewolde ;)

Ik heb die BBQguru besteld en al binnen, ga het volgend weekend installeren.

Kan niet wachten tot ik kan beginnen zeg pfffffff

Zit mezelf te verheerlijken op al dat vlees hier...

 
Terug
Bovenaan Onderaan