Loaded Fries: Poutine Brisket, mijn eerste poging voor de fotowedstrijd, ik weet niet of hier mijn foto bijzit die ik ga gebruiken voor de wedtrijd, zie het als een teaser.
Vorige week weer een Brisket gemaakt, uiteraard met voorbedachte rade.
Gravy gemaakt van Brisket bakvocht, juspoeder van maggie en madeira en gebonden met aardappelzetmeel.
brisket plakjes in blokjes gesneden en bij de gravy gedaan.
Frietjes van celevita uit de koeling van de super gehusseld in wat gesmolten eendenvet en op een gaatjesschaal op de BBQ tot ze goudbruin waren (45 min, 200 gr. C)
Frietjes in ovenschaaltje verdelen, in reepjes gesneden raclette, weer voor 10 minuten terug op de BBQ, daarna mozzerella in stukjes erover verdeelt en nog 5 minuten laten smelten.
Schaaltjes van de BBQ af en de Brisket met gravy erover verdelen.
Ooh my god, wat is dit lekker :x
Vorige week weer een Brisket gemaakt, uiteraard met voorbedachte rade.
Gravy gemaakt van Brisket bakvocht, juspoeder van maggie en madeira en gebonden met aardappelzetmeel.
brisket plakjes in blokjes gesneden en bij de gravy gedaan.
Frietjes van celevita uit de koeling van de super gehusseld in wat gesmolten eendenvet en op een gaatjesschaal op de BBQ tot ze goudbruin waren (45 min, 200 gr. C)
Frietjes in ovenschaaltje verdelen, in reepjes gesneden raclette, weer voor 10 minuten terug op de BBQ, daarna mozzerella in stukjes erover verdeelt en nog 5 minuten laten smelten.
Schaaltjes van de BBQ af en de Brisket met gravy erover verdelen.
Ooh my god, wat is dit lekker :x