BasBQ
Beef en Steak

Lidl vleesmolen

 
 
 
 
 

MarBQ

Gerijpt
Berichten
3.192
Vanaf donderdag 29/8 bij de Lidl de Silvercrest 350W vleesmolen in de aanbieding voor 34,99.
 
Geen geld mag hij langer als 15 min draaien?
 
naar lidl nootdorp geweest vandaag. die had hem helaas niet :(
 
Mijn advies koop een goede stalen handmolen doe je langer van als zo'n goedkope electrische machine.
Goedkoop is meestal duurkoop???
 
Vanaf dinsdag is hij er weer bij Lidl. In dit draadje en andere draadjes lees ik alleen mensen die het niet aanbevelen, zonder onderbouwing of gebruikservaring.

Ik snap dat een Porkert een meer solide oplossing is, maar ik zou graag van iemand willen horen die deze Lidl machine daadwerkelijk gebruikt heeft hoe hij bevalt (of juist niet natuurlijk)
 
ik heb er zelf geen een, dat vooraf, maar als je de machine niet 15 minuten achter elkaar mag gebruiken betekend dit dat het electro motortje niet geschikt is en dus te heet wordt (doorbranden en dus niet meer te gebruiken).
ik heb zelf een fleischwolf van een westmark handgezwengeld dus zolang je het zelf volhoud kan je ermee doorgaan, zeker als je aan de worst wil zal je niet altijd klaar zijn in een paar minuten malen en je worstdeeg wil je koud houden dus als je steeds een paar minuten vlees maalt en dan moet stoppen om even later weer een beetje te doen wordt je dat snel zat denk ik, ga je alleen voor wat gehakt zo nu en dan zal je je er prima mee kunnen redden (lamskebapje of zo..)
dus het hangt ervanaf wat je ermee wil doen, ben je van plan om af en toe 2 hamburgertjes of zo zelf te malen prima, wil je meer zou ik het niet doe
 
Terug
Bovenaan Onderaan