BasBQ
Beef en Steak

Let's make BBQ great again - Jeroen Wesselink

BJBrink

Tondelzoeker
Berichten
8
550x550.jpg

Titel: Let's make BBQ great again
Auteur: Jeroen Wesselink
ISBN: 9789082882803
Taal: Nederlands
Aantal blz: 256
Prijs in: € 24,95

Bespreking:

Ik vond deze nog niet terug in de rubriek 'Boekenplank' dus ik denk ik zet hem er even bij.
Uiteraard staat er een review op de website van Noskos https://www.bbq-nl.com/lets-make-bbq-great-again/, naar mijn mening hoort het boek ook hier op het forum thuis.

Ik heb het boek gekocht omdat ik nog iets extra's zocht naast 'Het Complete BBQ Boek - Julius Jaspers'. Een boek voor beginners maar ook een boek passend bij wat je op een Kamado kan maken. En ik moet zeggen: wat een leuk boek! De gekke indeling waar Noskos over spreekt in z'n review vind ik zelf juist erg leuk. Hierdoor lees je het boek. Verder is de opmaak duidelijk en past het qua stijl bij wat je van een BBQ boek mag verwachten. De recepten sluiten ook aan bij wat ik graag wil maken op de Kamado. Soms een tikkeltje zoet. Maar je kan natuurlijk spelen met de ingrediënten.

Als ik dan een nadeel moet noemen: het boek heeft geen lint of boekenlegger. In mijn kleine keuken doe ik een boek graag tussendoor even dicht. De juiste bladzijde dan weer openen is lastig. Oh ja, en het boek heeft dus zwarte pagina's. Erg tof voor de looks maar onhandig als je zelf even iets in het boek wil schrijven. Denk bijvoorbeeld aan een aanpassing van het aantal gram suiker of zout.

Dan tot slot:
Als ik het boek een cijfer moet geven? Dan krijgt het van mij een dikke 9. Het is echt wat ik verwacht van een BBQ kookboek en ik vind het gewoon een super leuk boek!
 
Terug
Bovenaan Onderaan