BasBQ
Beef en Steak

Lennox Hastie: Op zoek naar het vuur.

 
 
 

Cherrywood

Gemarineerd
Berichten
2.064
Chef`s table de aflevering met Lennox Hastie gezien en daardoor nieuwsgierig.

Kent iemand dit boek is het de moeite waard?
 
Ontzettend inspirerend, die aflevering. Wel jammer van zijn deprimerende toon. Hij praat over z'n grootste passie alsof het z'n zwaarste last is. Hoop dat het boek wat vrolijker gestemd is.
 
Ontzettend inspirerend, die aflevering. Wel jammer van zijn deprimerende toon. Hij praat over z'n grootste passie alsof het z'n zwaarste last is. Hoop dat het boek wat vrolijker gestemd is.
:LOL: Dat is wel een beetje de sluier die over meerdere afleveringen hangt. Erg serieus.

Ik neem die houding tegenwoordig ook aan als ik nieuwe BBQ spullen wil kopen. Scheelt tegenspraak als je aangeeft dat je spullen nodig hebt om je "bestemming in het leven" te bereiken ;)

Maar "to the point":
Ik heb een licht beschadigde versie op de kop weten te tikken. Nog niet helemaal doorgelezen maar voor € 6,- val je er geen buil aan.

Houdt jullie op de hoogte maar ik snap nu al dat hij niet op de top 5 van must haves hier staat.
 
Mooi dat je al een exemplaar op de kop heb getikt.

zou je daar later een recensie willen schrijven? Dat mag je dan doen door een draadje in de boekenplank te openen. Dit draadje hoort thuis in de rookkamer, ik verplaats hem even.
 
Dat is wel een beetje de sluier die over meerdere afleveringen hangt. Erg serieus.

Ik neem die houding tegenwoordig ook aan als ik nieuwe BBQ spullen wil kopen. Scheelt tegenspraak als je aangeeft dat je spullen nodig hebt om je "bestemming in het leven" te bereiken ;)

🤣🤣 bedankt voor de tip 😜👊🏼
 
Mooi dat je al een exemplaar op de kop heb getikt.

zou je daar later een recensie willen schrijven? Dat mag je dan doen door een draadje in de boekenplank te openen. Dit draadje hoort thuis in de rookkamer, ik verplaats hem even.
Doe ik. Bedankt voor het verplaatsen.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Ik heb het boek ook gehaald nav de Netflix-aflevering. Ik vind het een heel tof boek dat me enorm inspireert. Ik heb nog geen 1 recept gemaakt uit het boek maar het draagt wel bij aan het plezier voor koken op vuur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan