BasBQ
Beef en Steak

Lekker visje op het strand

 

exige

Tondelzoeker
Berichten
13
Hi All,

Hierbij een mooi resultaat van de smokey Joe wat ik een tijd geleden gemaakt heb.

cdb8b88c.jpg


ec1e8b64.jpg


Op de BBQ ligt een regenboogforel met een lichte kruiden mix op een cederhouten plank en een bakje met garnalen & kruiden boter.
Het was zeker goed te eten, maar vooral de locatie van het bbq'en is geweldig :) (in dit geval Strand Nulde) een aanrader voor iedereen om een x op een strand een bbqtje te doen :)

Cheers!
 
Mooie foto's!
Ik woon op een kilometer van het strand en ik zal niet zo gauw daar eten, het waait hier altijd en ik heb een hekel aan zand in mijn eten :D
 
dat ziet er lekker uit
 
Mooi hoor maar het is zeker een zoetwater strand?
 
Dat zal veel bekijks getrokken hebben.
Zou je het recept van de garnalen in Nat Spul willen posten?
 
noskos zei:
Mooie foto's!
Ik woon op een kilometer van het strand en ik zal niet zo gauw daar eten, het waait hier altijd en ik heb een hekel aan zand in mijn eten :D
Ik ga hierin mee. Op de foto ziet het eten er lekker uit en de locatie top. Mijn ervaring met op het strand eten is idd ook zand en waaien. Trouwens dat zelfde geldt voor picknicken op elke locatie, het lijkt een goed idee totdat de wespen op bezoek komen de kinderen in paniek wegrennen, je fles wijn omkeilen en de sfeer op het plaatje bij lange na niet gehaald wordt  :D
 
Visjes op plankje! Altijd lekker!
 
Ziet er goed uit.  :D
 
Ziet er goed uit :) ook mooi dat je vanaf dat strand uitzicht hebt op de barbecue hoofdstad ;)
 
Ziet er echt mooi uit.
Maar geloof me aan de andere kant van het water smaakt het veeeeeel beter. ;D
Ouzo smaakt op Kreta ook lekkerder als in Nederland ;D
 
Thanks!

Ik zal het recept ook posten, ookal is die niet heel ingewikkeld :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan