BasBQ
Beef en Steak

Lekker stukje vlees op WGA

dat zijn de betere stukken vlees Dominique, ik heb bijna met je te doen ;)
 
Ziet er heerlijk uit Dominique. En met dat handen en voeten Italiaans komen daar dan ook dierengeluiden bij?  ;)
 
Dominique kennende komt heel Artis voorbij!
 
Nosmo zei:
Dominique kennende komt heel Artis voorbij!

Ik kan dat niet ontkennen, ik doe wat er nodig is =))
 
Richting Verona zitten een paar grote overdekte winkelcentra. Daar koop je b.v. hele runderlende's (entrecote en ribeye) voor ?9,-per kilo.
Leuk om een keer naar toe te gaan.
 
ach ja gewoon een stukje vlees even tussendoor op vakantie... ;). jemig wat ziet dat er lekker uit!
 
Bert zei:
Richting Verona zitten een paar grote overdekte winkelcentra. Daar koop je b.v. hele runderlende's (entrecote en ribeye) voor ?9,-per kilo.
Leuk om een keer naar toe te gaan.

Kom op met die adressen dan! Ga ik vast in de TomTom zetten :)
 
Dominique zei:
Kom op met die adressen dan! Ga ik vast in de TomTom zetten :)

N45?26?26.56  O10?51?50.96? Sta je op de parkeerplaats. In het centrum zitten 2 supermarkten, maar ik weet niet welke het nou was :blush:
 
structor zei:
Nou Bert roep het dan maar met google maps en streetview moet je er toch komen:

De coordinaten kloppen wel, je staat dan op de parkeerplaats. Gaudi- la grande mela is een centrum met 3 verdiepingen en daarin zitten 2 supermarkten en nog 126 andere winkels. En een van die 2 supermarkten moet je hebben.
 
Bert zei:
structor zei:
Nou Bert roep het dan maar met google maps en streetview moet je er toch komen:

De coordinaten kloppen wel, je staat dan op de parkeerplaats. Gaudi- la grande mela is een centrum met 3 verdiepingen en daarin zitten 2 supermarkten en nog 126 andere winkels. En een van die 2 supermarkten moet je hebben.

Hihi, mij kennende ga ik ze dan beiden bezoeken, Verkering is nu al in de hoerastemming ;(

Ik wel hoor, dank je wel!

En jij ook Emiel, ik ga vast een parkeerplaats uitzoeken =))
Mafketels....
 
structor zei:
Jaja en die 126 andere winkels laat jij als vrouw zeker links liggen, geloof ik niks van  ;)
Ik ook niet, maar ik loop altijd het langst in de supermarkt. One track mind, heel erg....
 
Terug
Bovenaan Onderaan