BasBQ
Beef en Steak

Legendarische Weber garantie.

 
 
 
 

Nosmo

Gerijpt
Berichten
3.741
Ik had sinds enige tijd dat het bovenrooster van m'n OTP steeds koper kleuriger begon te worden, de nikkellaag begon dus langzaam te verdwijnen. Toen ik dinsdag m'n rooster eens even grondig aan het reinigen was bleek dat dit ook aan de onderkant het geval, en er waren ook plekken waar het staal gewoon aan het roesten was.

Normaal maak m'n rooster schoon met een originele Weber borstel en eventueel met een schuursponsje met wat sop, niets extreems dus. Nu is m'n OTP nog maar een half jaar oud en ik vind het niet normaal dat het rooster nu al aan vervanging toe is. Met de leverancier van m'n bbq heb ik slechte ervaringen op het gebied van afterservice dus heb ik de klacht maar direct aan Weber NL gemailt. Vandaag een mailtje terug gekregen dat ik een nieuw rooster krijg.  :)

De legendarische Weber garantie bestaat dus nog steeds.

Het advies was wel om geen schuursponsje meer te gebruiken, blijft wel de vraag waarom de nikkellaag ook aan de onderkant aan het verdwijnen was, terwijl ik die dinsdag pas voor de eerste keer schoon gemaakt heb.
 
volgens mij gaat Weber het druk krijgen met de rooster vervang service..... ;)
wel mooi dat ze het nog steeds zo goed oplossen...ik hoop op de zelfde service (zie ff wacht...pizza) maar daar maar ik me geen zorgen over

weer snel vies maken dat glimmende rooster
 
Volgens mij is de hele zooi uit Taiwan slecht. Denk dat Weber daar al wel een controleur op af heeft gestuurd ;)
 
Ik hoop dat ik wel een verbeterde krijg en niet weer een Chinese. Het rooster van m'n oude 47cm Weber keteltje (made in de USA) was na 7jaar gebruik in betere staat dan m'n huidige.
 
Ik heb in het verleden een keer een extra rooster gekocht bij de intratuin.
Deze heeft een betere kwaliteit als het standaard weber rooster, compleet van rvs en dikkere spijlen.
Terwijl er wel gewoon een weber kartonnetje omheen zat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan