Vandaag van restje lasagne een nieuwe creatie gemaakt voor de bbq fotowedstrijd. Nu had ik lasagne over van de dag ervoor maar je zou hem ook helemaal op de bbq kunnen maken of kant en klaar kopen in de winkel
Bekleed een iets grotere ring met ontbijtspek
Plaats de uitgestoken lasagne in de ring en vouw het ontbijtspek strak dicht
Snij vlees tomaten door en leg deze met de burgers op een bbq (indirect) ongeveer 180C
Ik heb er nog een pannetje bij staan met uienringen om te smoren met knoflook en olijfolie.
Bak de burgers in ongeveer 20 minuten tot ze mooi goudbruin zijn. Lasagne is gaar dus hoeft enkel warm te worden.
Bouw de burgers op met de gesmoorde uien, pesto en wat blaadjes sla.
Ik heb gekozen om het burger broodje te vervangen door tomaat omdat er al pasta in verwerkt zit. Tomaat past qua smaak zeer goed bij pasta en pesto en je zou evt nog mozzarella kunnen toevoegen als je dit lekker vind.

Bekleed een iets grotere ring met ontbijtspek
Plaats de uitgestoken lasagne in de ring en vouw het ontbijtspek strak dicht
Snij vlees tomaten door en leg deze met de burgers op een bbq (indirect) ongeveer 180C
Ik heb er nog een pannetje bij staan met uienringen om te smoren met knoflook en olijfolie.
Bak de burgers in ongeveer 20 minuten tot ze mooi goudbruin zijn. Lasagne is gaar dus hoeft enkel warm te worden.
Bouw de burgers op met de gesmoorde uien, pesto en wat blaadjes sla.
Ik heb gekozen om het burger broodje te vervangen door tomaat omdat er al pasta in verwerkt zit. Tomaat past qua smaak zeer goed bij pasta en pesto en je zou evt nog mozzarella kunnen toevoegen als je dit lekker vind.