Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maarten zei:Vandaag buikspek besteld... wil ik ook maken!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
SilverFox zei:Qua smaak zal het met keukenzout hetzelfde smaken, maar qua voedselveiligheid loop je meer risico.
[...]
BensBQ zei:colorozo zout word bij producten die verhit worden alleen voor de kleur gebruikt zodat als het klaar is het een mooie roze kleur heeft,
in de slagerij of industrie. [...]
groetjes Ben
Grasshopper zei:Maar welke quote klopt nu?
SilverFox zei:Qua smaak zal het met keukenzout hetzelfde smaken, maar qua voedselveiligheid loop je meer risico.
[...]
BensBQ zei:colorozo zout word bij producten die verhit worden alleen voor de kleur gebruikt zodat als het klaar is het een mooie roze kleur heeft,
groetjes Ben
BensBQ zei:Grasshopper zei:Maar welke quote klopt nu?
[...]
groetjes Ben
allebij, in rauwe producten word coloro zout gebruikt omdat daar 0,6% nitriet inzit wat belangrijk is voor de voedselveiligheid, wanneer een product verwarmd word tot de juiste kern heb je geen nitriet nodig maar wel als je een roze kleur wilt in je eindproduct zoals vleeswaren in de winkel. zonder het aanwezige nitriet zou het er grauw uitzien en er niet lekker uitzien.
groet Ben
Grasshopper zei:Maarten zei:Vandaag buikspek besteld... wil ik ook maken!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik ben benieuwd naar het resultaat!!
Hij smaakte prima, echter; iets te veel naar appelstroop naar mijn idee. Ik was even bang voor de five spices, vooral omdat een nachtje koelkast er met name toe heeft geleid dat alles in de koelkast naar five-spices rook, maar dat viel gelukkig mee. Na vier uur zat hij goed op temperatuur, daarna nog even afgegrild. Goed te doen, maar de volgende maak ik hem wel weer traditioneelFrankd zei:Nou hij ligt inmiddels in de koelkast hoor ben benieuwd. Laat hem iets minder lang gaan (24 uur lijkt me ook prima)
Ik heb hem wel met zwoerd, anders krijg ik ruzie met de kinderen
Verstuurd vanaf mijn TA-1012 met Tapatalk
Staat op m'n to do lijstje voor deze maand! Vrouwlief is hier ook fan van!!Frankd zei:Hij smaakte prima, echter; iets te veel naar appelstroop naar mijn idee. Ik was even bang voor de five spices, vooral omdat een nachtje koelkast er met name toe heeft geleid dat alles in de koelkast naar five-spices rook, maar dat viel gelukkig mee. Na ruim vier uur zar hij goed op temperatuur, daarna nog even afgegeild. Goed te doen, maar de volgende maak ik hem wel weer traditioneelFrankd zei:Nou hij ligt inmiddels in de koelkast hoor ben benieuwd. Laat hem iets minder lang gaan (24 uur lijkt me ook prima)
Ik heb hem wel met zwoerd, anders krijg ik ruzie met de kinderen
Cool is al lang geledenKlinkt erg goed! Deze variant ligt nu bij mij in de koelkast voor de international bacon day komende zaterdag