BasBQ
Beef en Steak

Lamsbout met rozemarijn en knoflook

 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.858
Ik had afgelopen vrijdag de prijsvraag van Beef en Steak op twitter gewonnen en de prijs was een lamsbout.
Die kwam gisteren aan en heb ik meteen laten ontdooien om er vandaag de Engelse klassieker lam met rozemarijn en knoflook van te maken. Ik vond hem best wel lekker zo, maar twee van de vaste eters waren er niet weg van en vonden de rozemarijn een beetje overheersen... Ach je kunt het niet iedereen naar de zin maken zal ik maar zeggen ;)

lamsboutklassiek-1_zps356b3445.jpg


lamsboutklassiek-2_zps944bc9a6.jpg


lamsboutklassiek-3_zps115e683e.jpg


lamsboutklassiek-4_zps381df385.jpg


lamsboutklassiek-5_zps6e91dc54.jpg


lamsboutklassiek-6_zps8f04cdaf.jpg
 
de laatste foto ziet er prachtig uit Dennis, maar de andere foto's krijg ik helaas niet te zien
 
Photobucket heeft iets veranderd, zet een code achter mijn fotonaam, kon dus niet ongestraft de nummertjes wijzigen moet nu elke link apart kopi?ren en plakken, zucht...

Maar hij doet het wel nu...
 
Foto's zien er geweldig uit, ik doe zo veel nieuwe idee?n op. Dit weekend maar weer de bbq aansteken.
 
Ziet er smakelijk uit Dennis.  :)

Is dat alleen water met rozemarijn, in het druipbakje ?
Rookhout gebruikt ?

Mac
 
Geen rookhout en alleen water met rozemarijn. Had het toch over ;)
 
En het ziet er wederom SMAAKVOL uit Dennis! Gelukkig net gegeten, anders ...
 
Mooie lamsbout. Geen foto's van de binnenkant :(
 
mooie plaatjes, ziet er erg lekker uit, moet zelf ook nog wel erg wennen aan lamsvlees, heeft toch een heel eigen smaak
 
Dat ziet er lekker uit! Dat zijn de betere prijzen :)
 
Een genot voor het oog, de rest zal ook wel dik in orde zijn.
 
Sorry Bert,

In het heetst van de strijd vergeten, je kent het wel ;)
 
Dat ziet er mooi uit maar lams vlees ga er hier niet in.
 
Het lijkt mij heerlijk, ik ben gek op lam. Idee voor een sauce erbij, meng mayo met wat mierikswortel uit een potje door elkaar, even proeven om de hoeveelheid te bepalen ( ik hou van scherp). Is lekker hierbij...;)
 
Dat ziet er inderdaad weer goed uit !!
 
Ook erg lekker Marc, eigenlijk lekkerder ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan