BasBQ
Beef en Steak

Kruidenstrooiers bij de Action

kamphuisbert

Kooltjesharker
Berichten
129
Mijn vriendin kwam afgelopen week terug met deze kruidenpotjes met afsluitbare strooidop van de Action.

Lijkt een prima oplossing voor het bewaren en makkelijk gebruiken van eigen gemaakte rubs.
IMG_20220122_134401.jpg
IMG_20220122_134431.jpg
 
Geinig! Hoe groot zijn ze?
 
Die zien er ideaal uit! Sluiten ze een beetje goed af? En is de dop stevig? Ik hergebruik nu de lege bussen van andere kruiden, maar die zijn geen lang leven gegund over het algemeen.😅
 
Handig, ze lijken veel op de kruidenpotjes van de Ikea. Ihardig
4BFCB66A-8F80-4068-BA5F-50AF5A30FBD2.png
 
Geinig! Hoe groot zijn ze?
Net geen 10cm hoog. Ze zijn naar schatting 2x zo groot als een Verstegen kruidenpotje.

Sluiten ze een beetje goed af? En is de dop stevig? Ik hergebruik nu de lege bussen van andere kruiden, maar die zijn geen lang leven gegund over het algemeen.😅
Ja lijkt vrij degelijk. Ik had ook de plastic strooiers van vanbeekum, maar die zijn niet bepaald vaatwasser bestendig. Nu weckpotjes voor de grote volumes en deze om te rubben.
 
Ik gebruik al een hele tijd deze;

Strooier

Bevalt me zeer goed, de gaten zijn groot genoeg voor de wat grovere rubs en heeft niks plastics wat open en dicht moet
 
8 euro per bus. Dat is een hela andere prijs dan die van Ikea en action.

Oh, dat zal wel.
Heb toevallig het eerste linkje gepakt wat ik kon vinden.

Ik heb ze toen als setje van 2 gekocht online ergens.
 
Ik gebruik al een hele tijd deze;

Strooier

Bevalt me zeer goed, de gaten zijn groot genoeg voor de wat grovere rubs en heeft niks plastics wat open en dicht moet
Deze heb ik ook besteld toen ie in een ander topic voorbij kwam. Werkt erg fijn.
Verder hier ook weckpotten voor de rubs die ik altijd klaar wil hebben staan, en deze en deze als voorraadpotten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan