BasBQ
Beef en Steak

Koud gerookte zalm

Mike v R zei:
1 iemand heeft geproeft,tewijl we daar met een heel forum waren??

Hij is goed  :D
 
Vandaag heb ik weer zalm van Frits geproeft. Wat mij betreft zeer zeker een vooruitgang qua smaak en zout.
De zalm was nu ook wat stugger in vergelijking met de vorige, dus je hebt het idee dat het ook echt gerookt is. Dat had ik bij de vorige niet.

Nu maar hopen dat Frits zijn aangepaste recept met ons wil delen..... Frits? Please?
 
Wil ik wel delen Dominique  ;) Zal het vandaag of morgen wel posten.
 
Dominique zei:
Vandaag heb ik weer zalm van Frits geproeft. Wat mij betreft zeer zeker een vooruitgang qua smaak en zout.
De zalm was nu ook wat stugger in vergelijking met de vorige, dus je hebt het idee dat het ook echt gerookt is. Dat had ik bij de vorige niet.

Nu maar hopen dat Frits zijn aangepaste recept met ons wil delen..... Frits? Please?

bofferd
 
Ik zal zo ook eens even een toastje maken met wat zalm (van Frits natuurlijk :D )
 
Ik proef wel een bittertje, waar zou dat vandaan kunnen komen? Maar dan ben ik wel heel secuur aan het proeven, standje voedselrecensent, zeg maar....
 
Als ik het recept zou hebben,dan kon ik mee proeven.
 
Het smaakpanel hier vond hem erg lekker Frits. Wij hadden wel een iets dikker stukje dan dat van Domi, misschien dat de rook zich hierin anders heeft verdeeld? Geen bitterje hier, klein beetje scherpte van rook in het begin dat daarna heerlijk zacht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan