BasBQ
Beef en Steak

Koreaanse knapperige kipvleugeltjes

 
 

Patje

Vuurmaker
Berichten
62
In een ander draadje waren er een hoop mensen die een recept wilde van mijn koreaanse kipvleugels.

Had afgelopen week even weinig tijd om het uit te typen. Dus ik had gezegd ik zorg dat hij dit weekend in het recepten deel staat.

Zoals vele weten woon ik om het hoekje bij "vuur en rook", daar stond ik afgelopen week te praten, en vertelde iemand mij over dit recept.

Foto van foto genomen en snel naar huis om dit te maken! Prima, heerlijk en redelijk snel klaar.

Nu vanmorgen zat ik even op bbq-nl.com te loeren naar leuke recepten voor vandaag... En wat kom ik tegen? Juist dit heerlijke recept🤣🤣🤣🤣



Dit is dus eigenlijk exact wat ik gemaakt heb, alleen niet wetende dat dit al gemaakt is door onze @noskos haha

IMG_20230130_203818.jpg


IMG_20230130_203256.jpg


IMG_20230130_195616.jpg
 
Dat moet welhaast heel lekker geweest zijn
 
Verplaatst naar recipe heaven.
Voldoet niet aan de regels van het receptenonderdeel, terwijl ik toch vriendelijk heb verzocht eerst de regels te lezen alvorens het recept te plaatsen.
Dit doen we niet om te pesten, we doen dit om een zo eenduidig en duidelijk mogelijk recepten onderdeel te maken.
Als hij voldoet aan de regels plaats ik hem met liefde weer terug
 
Verplaatst naar recipe heaven.
Voldoet niet aan de regels van het receptenonderdeel, terwijl ik toch vriendelijk heb verzocht eerst de regels te lezen alvorens het recept te plaatsen.
Dit doen we niet om te pesten, we doen dit om een zo eenduidig en duidelijk mogelijk recepten onderdeel te maken.
Als hij voldoet aan de regels plaats ik hem met liefde weer terug
Geen probleem hoor. Ik had het iets anders gelezen. Dus absoluut geen opzet in het spel. Excuses!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan